برگزاری نشست‌های تربیت مهدوی تا احیا و شب‌زنده‌داری اعضای کانون محبان‌الزهرا(س)
برگزاري نشست‌هاي تربيت مهدوي تا احيا و شب‌زنده‌داري اعضاي کانون محبان‌الزهرا(س)
به مناسبت نیمه شعبان صورت پذیرفت؛

برگزاری نشست‌های تربیت مهدوی تا احیا و شب‌زنده‌داری اعضای کانون محبان‌الزهرا(س)

مراسم احياء شب نيمه شعبان به همت کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) در اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 26312 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

 «غلامحسن امیری»،  در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، به اجرای برنامه های متنوع همزمان با  فرارسیدن نیمه شعبان، و سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرج الشریف)  اشاره کرد و گفت: مراسم شب زنده داری و احیاء شب نیمه شعبان با حضور جوانان  و فعالان کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها)  همچنین از فضا سازی و تزیین معابر شهری و نورافشانی به مناسبت  نیمه شعبان و برگزاری  مراسم جشن میلاد خبر داد و گفت: به همت فعالان کانون و هیئت محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین این مراسم با برنامه های متنوع و مسابقات فرهنگی و تقدیر از فعالان و نیز اهداء جوایز به القاب و اسامی حضرت قائم (عجل الله تعالی فرج الشریف) پیش بینی و اجرا شد.

 

وی از توزیع 30 بسته معیشتی با هزینه هر بسته به مبلغ 200 هزار تومان  نیز خبر داد و گفت: ین بسته ها به همت خیرین تهیه  و به مناسبت عید ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

رابط کانون های شهری و روستایی اسفراین همچنین اعلام کرد: کرسی تلاوت قرآن با حضور عرفان نوری، از قاریان جوان اسفراین نیزبرگزار شد که حضور جوانان ونوجوانان زینب بخش این محفل نورانی برود.

 

وی همچنین از کاروان شادی نسیم انتظار  همزمان با روز ولادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف)  و تجدید بیعت با شهدا نیز خبر داد و افزود: حرکت این کاروان  همزمان با صبح روز نیمه شعبان از پارک قائم و گلزار شهدای گمنام اسفراین آغاز شد.

 

 امیری همچنین از برگزاری نشست تربیتی  با موضوع مهدویت با هدف تبیین موضوع انتظار و رفع شبهات ویژه فعالان این کانون خبر داد.