حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت های کتابخوانی بچه مسجدی ها
حمايت فرهنگ و ارشاد اسلامي استان از فعاليت هاي کتابخواني بچه مسجدي ها
با هدف توسعه فعالیت های کتابخوانی در خراسان شمالی؛

حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت های کتابخوانی بچه مسجدی ها

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي از مقر سنگر کتاب بچه مسجدي ها در بجنورد بازديد و براي توسعه فعاليت هاي کتابخواني و برنامه هاي بچه مسجدي هاي جهادگر آن اعلام حمايت کرد.
شناسه خبر : 26779 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «حسین فرخنده»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان شمالی  همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور در دفتر مقر سنگر کتاب، از فعالیت های کتابخوانی و عرضه کتاب این مقر بازدید کرد  و از نزدیک در جریان  نحوه فعالیت جوانان مسجدی در این محل فرهنگی قرار گرفت.

 

وی در این بازدید  ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته جوانان جهادگر، کتابخوانی و ترویج فرهنگ انس با کتاب و مطالعه  را مورد توجه قرار داد  و فعالان فرهنگی را توصیه به  هم افزایی کرد.

 

وی توجه به حاشیه شهر ها و  تلاش برای رفع محرومیت های فرهنگی و بهره مندی از نقاط قوت روستاهای برگزیده جشنواره  دوستدار کتاب  و طرح ها و برنامه های مورد نظر در این باره، فضای فرهنگی مجتمع های فرهنگی در شهرستان ها  را مورد توجه قرار داد و خواست تا از این ظرفیت ها برای رشد فرهنگ مطالعه بهره مند شوند.

 

در این جلسه همچنین امید باغچقی، مسئول مقر سنگر کتاب، نیز این مقر را  نخستین پایگاه فرهنگی کشور که مرکز آن استان خراسان شمالی است معرفی کرد و گفت: هم اکنون 25 شعبه  در سراسر کشور و شهرستانهای استان راه اندازی شده که مشغول عرضه کتاب است.

 

وی کتاب های عرضه شده را نیز کتب منتشر شده مورد تایید مقام معظم رهبری و بعضا زندگینامه شهدا عنوان کرد.

 

گفتنی است، در این  بازدید  و نشست صمیمانه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان نیز حضور داشت.

 

پایان/