پذیرایی از 9 هزار روزه دار به همت کانون محبان الزهرا (س) اسفراین
پذيرايي از 9 هزار روزه دار به همت کانون محبان الزهرا (س) اسفراين

پذیرایی از 9 هزار روزه دار به همت کانون محبان الزهرا (س) اسفراین

اميري، با اشاره به همت نيک‌انديشانه کانون محبان الزهرا(س) در ايام ماه مبارک رمضان از تهيه، طبخ و توزيع 9 هزار غذاي گرم در اين ايام خبر داد.
شناسه خبر : 27308 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «غلامحسن امیری»،  با اعلام این خبر گفت: در شب های ماه مبارک رمضان  به همت خیرین و مشارکت اهالی مسجد، به طور میانگین 200 پرس غذای گرم طبخ و  بین خانواده های نیازمند  توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها )  اسفرایناضافه کرد: در این روزها از 100 پرس طبخ شده  که خوشبختانه و با مشارکت خیرخواهانه مردم  خیر، برخی روزها به  500 پرس غذای گرم  هم رسید.

وی  در ادامه مطلب فوق افزود: فعالان این کانون در به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نیز لیالی  قدر 4 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

امیری در بخشی دیگر تهیه 500 بسته معیشتی به ارزش 200 هزار تومان برای سفره های افطاری نیازمند اسفراین را به اهم اقدامات صورت گرفته افزود.

وی همچنین  از تهیه و ذبح 4 رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی  بین نیازمندان خبر داد و اعلام کرد:  علاوه بر این اقدامات 152 بسته گوشت قربانی  اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با مشارکت و همراهی 15 کانون فرهنگی هنری شهرستان اسفراین در نقاط محروم و روستایی توزیع شد.

رابط  کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان   اسفراین همچنین از برگزاری منبر مجازی  در شبهای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این موضوع در قالب برنامه «ضیافت دوست» از طریق فضای مجازی اینستاگرام به طور زنده هر شب پخش شد.

 امیری در تکمیل این خبر افزود:  تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین غدیر محمدیان،  امام جمعه  اسفراین در قالب سه شنبه تکریم و نیز  برگزاری  مناجات خوانی و قرائت ادعیه ارزشمند ماه مبارک رمضان، سخنرانی و مداحی و شب زنده داری و عزاداری شبهای قدر از همین طریق تقدیم علاقمندان و روزه داران شد..

وی در خاتمه  اعلام کرد:  همزمان با عید سعید فطر نیز بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.