طبخ و توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم برای مردم آسیب دیده از زلزله در سنخواست
طبخ و توزيع بيش از سه هزار پرس غذاي گرم براي مردم آسيب ديده از زلزله در سنخواست
به همت کانون مهدی موعود(عج الله تعالی فرج الشریف) جاجرم؛

طبخ و توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم برای مردم آسیب دیده از زلزله در سنخواست

مدير کانون مهدي موعود(عجل الله تعالي فرج الشريف) جاجرم از طبخ و توزيع بيش از 3 هزار پرس غذاي گرم براي خانواده هاي آسيب ديده از زلزله اخير شهر سنخواست و روستاهاي اطراف آن خبر داد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما از خراسان شمالي؛
شناسه خبر : 27563 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۱

 

 

 

 

 

«سيد سجاد سيدي مقدم»، مدیر کانون مهدی موعود(عجل الله تعالی فرج الشریف)مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) جاجرم  با اعلام این خبر گفت:3 هزار و 600 پرس غذای گرم با هدف کمک  به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر شهر سنخواست با مشارکت مرکز نیکوکاری و این کانون، طبخ و توزيع شد.

 

 

وی همچنین اعلام کرد: پیش از این نیز در ایام ماه مبارک رمضان خیرین نوع دوست مسجدی با همکاری فعالان کانون اقدام به پخت غذای گرم و توزیع در میان خانواده های نیازمند داشتند.

 

سیدی مقدم،  همچنین توضیح داد: در این باره با آماده سازی  آشپزخانه مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در ابتدای ماه مبارک رمضان و طبخ غذا  در این محل، توانستیم  میزبان خانواده های نیازمند در ایام ماه رمضان پس از آن هم باشیم.

وی برگزاری جلسات جزء خوانی مجازی قرآن و نشست های آموزشی با حضور سخنران پس از اقامه نماز  با رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این کانون نام برد.


 گفتنی است؛ زلزله به بزرگی ۵.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری  سنخواست شهرستان جاجرم در جنوب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند که براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت سه و  ۳۴ دقیقه و ۳۵ ثانیه در عمق ۱۶ کیلومتری زمین روی داد و به بسیاری از خانه های روستایی در این منطقه را آسیب زد.

پایان/