نشست بصیرتی «به شیوه روح الله؛ من رأی می دهم» در روستای گسک اسفراین برگزار شد
نشست بصيرتي «به شيوه روح الله؛ من رأي مي دهم» در روستاي گسک اسفراين برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت پیشوای مذهب جعفری؛

نشست بصیرتی «به شیوه روح الله؛ من رأی می دهم» در روستای گسک اسفراین برگزار شد

‎مدير کانون فرهنگي و هنري امام حسن مجتبي(ع) روستاي گَسک شهرستان اسفراين، از برگزاري نشست بصيرتي و هم افزايي با عنوان «به شيوه روح الله؛ من رأي مي دهم» همزمان با سالروز شهادت پيشواي مذهب جعفري، حضرت امام جعفر صادق (عليه السلام) و به مناسبت ايام رحلت معمار کبير انقلاب اسلامي ايران خبر داد.
شناسه خبر : 27810 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

‎به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «زهرا انصاری»، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت جانسور حضرت امام خمینی (ره) و نیز شهادت پیشوای مذهب جعفری، حضرت امام صادق (علیه السلام)  با اعلام این خبر گفت:  با توجه به درپیش بودن ایام انتخابات و وظیفه عمومی برای فراخوان حداکثری و خلق حماسه ای دیگر این  نشست بصیرتی برنامه ریزی و اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای گَسک شهرستان اسفراین در توضیح بیشتر اضافه کرد:  این برنامه با عنوان «به شیوه روح الله من رأی می دهم» طرح ریزی شده است، که همزمان با نماز مغرب و عشاء شنبه پانزدهم خرداد در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای گَسک  با حضور تنی چند از مسئولان برگزار شد..
 
‎وی سخنران این برنامه را حجت الاسلام «هادی هوشمندنژاد» امام جمعه بام و صفی آباد معرفی کرد و گفت: در این برنامه ضمن تبیین ویژگی ها و خصلت های امام راحل، در خصوص انتخابات و ملاک های انتخاب اصلح از نگاه امام و رهبری روشنگری شد.

 
‎انصاری، تجلیل از مربیان و مدیران خانه های قرآن روستاهای اطراف را به دیگر برنامه های این نشست افزود و گفت: در این برنامه از حدود 30 مربی و مدیر قرآنی با اهدای هدایایی از سوی بخشداری و دهیاری قدردانی شد.
 
‎پایان/