تقویت فعالیت‌های فرهنگی در بقاء تبرکه خراسان شمالی با حضور مربیان طرح چهره به چهره
تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در بقاء تبرکه خراسان شمالي با حضور مربيان طرح چهره به چهره
با انعقاد تفاهم نامه همکاری؛

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در بقاء تبرکه خراسان شمالی با حضور مربیان طرح چهره به چهره

تفاهم نامه همکاري فعاليت هاي فرهنگي و هنري در بقاع متبرکه استان خراسان شمالي با حضور مربيان طرح چهره به چهره و حمايت از برنامه هاي آنها، بين کانون علامه اميني (ره) بجنورد و اداره کل اوقاف و امور خيريه اين استان منعقد شد.
شناسه خبر : 27894 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «میثم بهاری»، مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس بجنورد با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در بقاء متبرکه با بهره مندی از ظرفیت تاثیرگذار مربیان طرح تربیتی چهره به چهره استان منعقد شده است.

وی برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی، نشست های بصیرتی و فرهنگی و تبلیغی، جذب خادمان امامزادگان از میان مربیان طرح چهره به چهره، ترویج ارش های دینی همچون موضوع عفاف و حجاب، وقف وتربیت نیروهای تاثیرگذار و خامین فرهنگی را از اهم اقدامات مدنظر با اجرای این تفاهم نامه  نام برد.

 

حجت الاسلام بهاری که مسئولیت اجرای طرح چهره به چهره در استان خراسان شمالی را نیز به عهده دارد، افزود: حمایت و مشارکت مربیان این طرح در ارتقاء تولیدات مکتوب دینی و نشر ارزش های ماندگار فرهنگی، ایجاد زمینه تربیت فعالان قرآنی و حضور و جذب بیشتر علاقمندان در مسابقات قرآنی، حمایت و پشتیبانی از اردوها و برنامه های آموزشی امام شناسی  و معرفی بیشتر امامزادگان و نقش آن در ارتقاء فرهنگ دینی نیز می توان از دیگر اهداف و فعالیت های مدنظر دراین تفاهم نامه ذکر کرد.

 

وی مدت زمان اجرای این تفاهمنامه را از خرداد ماه جاری تا  3 سال اعلام کرد.

حجت الاسلام بهاری در پایان  گفت: در تلاشیم تا با  اجرای بندهای قید شده در این تفاهمنامه بتوانیم زمینه آشنایی و انس جوانان و نوجوانان را با فضاهای مذهبی و ارزش های اثرگذار تربیتی و دینی فراهم کنیم.