بچه مسجدی‌ها با حضور در انتخابات، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور می رسانند
بچه مسجدي‌ها با حضور در انتخابات، بلوغ سياسي خود را به منصه ظهور مي رسانند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی:

بچه مسجدی‌ها با حضور در انتخابات، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور می رسانند

شيرازيان با اشاره به اهميت و ضرورت حضور در انتخابات پيش رو و نقش تاثيرگذار افراد در تصميم گيري هاي کلان و آينده ايران اسلامي، گفت: بچه مسجدي ها و اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با حضور حداکثري در انتخابات ۱۴۰۰، بلوغ سياسي خود را به منصه ظهور مي رسانند.
شناسه خبر : 27998 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  با اشاره به شرایط کنونی کشور و حساسیت های موجود در منطقه و نگاه و سیاست های داخلی و خارجی در بحث انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این صحنه اجتماعی و سیاسی اظهارکرد: حضور تک تک مردم در این عرصه، نشان دهنده اهمیت انتخابات و تعیین سرنوشت یک ملت است.

 

وی دو نکته حائز اهمیت در انتخابات را حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح با توجه به معیارهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: در شرایطی که مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند، باید فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که ضمن داشتن نقشه راه برای مدیریت کشور، از اقتصاد مقاومتی هم برای بهبود شرایط بهره ببرد.

 

به نقل از خبرگزاری شبستان شیرازیان با اشاره به حضور همیشگی اعضای کانون های فرهنگی و هنری و بچه مسجدی ها در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، اعلام کرد: بچه مسجدی ها و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتخابات پیش رو هم با حضور حداکثری در صحنه، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رسانده و توطئه های دشمنان را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، خنثی می کنند.

 

وی با بیان اینکه روز 28 خرداد، روز تجلی اقتدار ملت ایران و ناامیدی دشمنان خواهد بود، افزود: قطعا همه مردم به ویژه فعالان مسجدی با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی همچنین از همه فعالان مسجدی خواست با تبلیغات چهره به چهره در راستای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند به ویژه برای حضور رأی اولی ها که در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند، خاطره به یاد ماندنی باقی بماند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه سیزدهمین دوره رییس جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 28 خردادماه برگزار می شود.