اهالی مسجد با نشست های روشنگرانه، حضور حداکثری پای صندوق های رأی را فراهم می آورند
اهالي مسجد با نشست هاي روشنگرانه، حضور حداکثري پاي صندوق هاي رأي را فراهم مي آورند
در آستانه انتخابات1400؛

اهالی مسجد با نشست های روشنگرانه، حضور حداکثری پای صندوق های رأی را فراهم می آورند

نشست هاي روشنگرانه و بصيرتي با هدف زمينه سازي براي حضور حداکثري افراد در انتخابات 1400 ويژه بانوان و به همت کانون «طريق النور» روستاي سيساب بجنورد در مناطق روستايي برگزار شد.
شناسه خبر : 27999 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «سارا رنجبر»، مدیر کانون فرهنگی هنری «طریق النور» روستای سیساب  بجنورد ورابط کانون های روستایی این شهرستان  با اعلام این خبر گفت: این نشست ها با محوریت افراد تاثیرگذار و فراخوان بانوان فعال فرهنگی و نیز دعوت عمومی از زنان در روستاهای مختلف بجنورد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ها از سخنرانان تاثیرگذار با هدف ارتقاء سواد سیاسی و بصیرت افزایی بانوان  دعوت شد.

 

رنجبر، افزود: این نشست ها علاوه بر روستای سیساب، روستاهای اسفیدان،  کلاته سهراب در کنار مرقد شهید والامقام قدرت الله  ایزانلو و نیز در جوار مضجع شریف امامزاده  سید ابراهیم بن موسی (علیه السلام)، روستای نوده روستای کلاغ آشیان، کوه کمر و پیغو و چناران شهر، جمی، چهارخروار، روستای باباامان  از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد.

 

وی حضور حداکثری، جریان شناسی سیاسی ونیز افزایش بصیرت بین موثران روستا از موضوعات مطرح شده در این نشست ها اعلام کرد و گفت: حجت الاسلام کمالی، حجت الاسلام یزدانی، از اساتید حوزه و نیز سرهنگ  جلال دوست، پاسدار بازنشسته و مدیرکل اسبق بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، حسین زاده، از طلاب حوزه علیه بجنورد، آگاهی از اساتید  جریان شناسی سیاسی  در این نشست ها مباحث را مطرح کردند.

 

وی همچنین از برگزاری جشن روزمیلاد کریمه اهل بیت (علیهم السلام)، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)  ملی دختران در قالب نشست های روشنگری خبر داد و اعلام کرد: این نشست ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز باغات و در دل طبیعت و در محوطه وسیع مساجد برگزار شد.

 

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه سیزدهمین دوره رییس جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 28 خردادماه برگزار می شود.

 

پایان/