از آغاز ساخت مسکن روستایی تا اجرای طرح زیر سایه خورشید در اسفراین
از آغاز ساخت مسکن روستايي تا اجراي طرح زير سايه خورشيد در اسفراين
به همت کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) در دهه کرامت،

از آغاز ساخت مسکن روستایی تا اجرای طرح زیر سایه خورشید در اسفراین

مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) اسفراين با اشاره به برنامه هاي اين کانون در ايام دهه کرامت آغاز ساخت منزل مسکوني براي محرومين و استقبال از خدام رضوي در قالب طرح زير سايه خورشيد را مهمترين اين برنامه ها نام برد.
شناسه خبر : 28075 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  با تبریک ایام فرخنده  دهه کرامت و میلاد با سعادت  حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و نیز میلاد نورانی شمس طوس، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به برنامه های اجرا شده و نیز پیش شده به همت فعالان این این کانون اشاره کرد  و گفت: عصر روز سه شنبه اول تیرماه سال جاری، همزمان با سالروز ولادت ثامن الائمه (علیه السلام) شهرستان اسفراین میزبان خدام رضوی خواهد بود.

وی همچنین افزود: چهاردهمین وره برگزاری طرح زیر سایه خورشید در اسفراین امسال نیز همچون سال های گذشته با تدارک برنامه ای از قبیل قدردانی از کادر درمان  و مدافعان سلامت دربیمارستان شهر اسفراین، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم جشن ولادت با حضور خادمین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی در بخشی دیگر از آغاز ساخت یک سرپناه مسکونی روستایی ویژه محرومین و با هدف تبین شعار «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (علیهم السلام)» خبر داد و گفت: همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(علیهم السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) ساخت این سرپناه درروستای فرطان اسفراین و به مساحت  50 مترمربع زمین با کمک خیرین، آغاز شده است.

 

وی اجرای های پاتوقی سرود در مناطق مختلف  شهر اسفراین  خبر داد و گفت: بچه های گروه سرود «کوثر ولایت» و اعضای این کانون در  قالب آواهای کریمانه سرودهایی با مضامین مدح امام هشتم (علیه السلام) اجرا کردند و تا پایان دهه کرامت در برنامه های مختلف از جمله برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی اترک  اجرا می کنند.

 

امیری در بخشی دیگر اعلام کرد:  برگزاری مولودی خوانی و جشن و دعوت از سخنران و بیان فضایل حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، ذبح قربانی و تهیه بسته های همدلی و توزیع بین نیازمندان، اهداء گل و بسته های فرهنگی به دختران و تشویق آنان به چادر، حجاب برتر از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه کرامت می توان نام برد.

 

وی همچنین شعار نویسی به روی خودروها، به مناسبت ایام دهه کرامت و تلاقی آن با ایام انتخابات و تشویق عموم مردم به حضور در پای صندوق های رأی، اجرای طرح جشن های خانگی « فدای دخترم» را به اهم این برنامه های اجرا شده و در دست اجرای کانون افزود.

وی ادامه داد: 60 پرس غذای گرم و 150 قرص نان نیز در این ایام مبارک طبخ،  بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

پایان/