سلسله وبینارهای دهه کرامت در استان خراسان شمالی برگزار می شود
سلسله وبينارهاي دهه کرامت در استان خراسان شمالي برگزار مي شود
در آستانه میلاد ثامن الحجج(علیه السلام)؛

سلسله وبینارهای دهه کرامت در استان خراسان شمالی برگزار می شود

سلسله وبينارهاي دهه کرامت در آستانه ميلاد امام مهرباني ها، حضرت امام رضا (عليه السلام) ويژه فعالان کانون هاي فهماي خراسان شمالي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28194 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «هاشم شیرازیان»،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: سلسله وبینار های دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده برگزار می شود.

 


وی افزود: با توجه به شعار دهه کرامت سال جاری با عنوان «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» موضوعاتی انتخاب و در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه قرار گرفت و برنامه ضبط شده برای اجرا در فضای مجازی آماده شد.

 

شیرازیان اعلام کرد: دو وبینار در استان خراسان شمالی آماده شده که در بردارنده  موضوع «گره گشایی در سیره اهل بیت(علیهم السلام)»  و نیز «مسجد و گام  دوم انقلاب اسلامی»  است

 

وی زمان برگزاری این دو وبینار را یکشنبه 30 و دوشنبه 31 خرداد ماه جاری اعلام کرد.


شیرازیان همچنین اعلام کرد: اولین وبینار یکشنبه، 30خرداد ماه جاری ساعت 11 صبح با سخنرانی حجت الاسلام «علی اکبر صفری اسفیدان» از اساتید حوزه و دانشگاه  با  موضوع «گره گشایی در سیره اهل بیت(علیهم السلام)» برگزار می شود.

 

وی همچنین خبر داد: دومین وبینار نیز دوشنبه،  31 خرداد ماه جاری ساعت 11 صبح با سخنرانی  حجت الاسلام حمید رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  با موضوع «مسجد و گام  دوم انقلاب اسلامی»  اجرا می شود.


شیرازیان در خاتمه اعلام کرد: علاقمندان برای شرکت در این وبینار ها می توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/khshomali  مراجعه کنند و گزینه میهمان را انتخاب کنند.

 

پایان/