عطر کوی دوست در مشام خراسان شمالی پیچید
عطر کوي دوست در مشام خراسان شمالي پيچيد
همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت؛

عطر کوی دوست در مشام خراسان شمالی پیچید

کاروان خادمين آستان متبرک رضوي پيش از ظهر امروز، شنبه 29 خرداد 1400 در قالب طرح زير سايه خورشيد وارد استان خراسان شمالي شدند و در بدو ورود مزار شهداي بجنورد را با عطر خوش رضوي، معطر کردند.
شناسه خبر : 28196 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ خدام آستان قدس رضوی در قالب چهاردهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید، با ورد به استان خراسان شمالی، عطرآستان متبرک امام الرئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) را  به همراه پرچم متبرک آن آستان مقدس را برای اهالی این استان به ارمغان آوردند.

 

خدام رضوی،  در گلزاری شهدای بجنورد حضور یافتند و با گل افشانی و عطر رضوی مزار شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

همچنین کاروان رضوی حامل پرچم متبرک آستان مقدس ثامن الحجج (علیه السلام) در حرم مطهر امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) برادر بزرگوار امام الرئوف (علیه السلام) نیز  حاضر شدند  و ضمن تشرف و زیارت، مداحی و مولودی خوانی کردند.

پس از آن نیز خدام به دیدار خانواده شهید  والامقام خاک نژاد، از شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس رفتند و عطر رضوی را برای این خانواده ارزشمند هدیه بردند.

همچنین خدام پس از آن نیز، عصر امروز به شهرستان راز و جرگلان سفر می کنند و در برنامه های این شهرستان از جمله مراسم زیبای  عقد زوج جوان شرکت می کنند.

بر این اساس 5 تن از خادمین بارگاه ملگوتی و متبرک حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تا تاریخ سوم تیرماه سال جاری به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند و در رنامه های تدارک دیده رابطین و فعالان فرهنگی این شهرستانها در نکوداشت امام مهربانی ها همراه مردم دلباخته اهل بیت می شوند.

 

همچنین فردا و در دومین حضور کاروان خدام رضوی، مردم شهرستان مانه و سملقان و شهرستان گرمه  میزبان خادمین آستان مقدس ثامن الحجج (علیه السلام) خواهند بود.

 

پایان/