نوای دل انگیز «یا علی بن موسی الرضا» در مناطق شهری و روستایی راز و جرگلان پیچید
نواي دل انگيز «يا علي بن موسي الرضا» در مناطق شهري و روستايي راز و جرگلان پيچيد

نوای دل انگیز «یا علی بن موسی الرضا» در مناطق شهری و روستایی راز و جرگلان پیچید

خدام آستان متبرک رضوي ساعات پاياني امروز 29 خرداد ماه ميهمان مردم در مناطق شهري و روستايي شهرستان راز و جزگلان شدند.
شناسه خبر : 28210 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ خادمان  بارگاه ملکوتی آستان متبرک رضوی، عصر امروز شنبه 29 خرداد ماه جاری  با همراهی هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و چند تن از فعالان فرهنگی، وارد شهرستان جارجرم شدند و پرچم معطر آستان قدس رضوی را  با نوای دل انگیز یا رضا به  میان استقبال پر شور مردم دلباخته اهل بیت (علیهم السلام) این مناطق بردند و

 

«ابوطالب حمیدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه کوثر روستای سخسو انقلاب راز و جرگلان  و  رابط  زیر سایه خورشید در این شهرستان، در این باره گفت:  عصر امروز خدام ابتدا وارد روستای فرح دین شدند و مورد استقبال اهالی این روستا قرار گرفتند.

 

وی در ادامه گفت: خدام رضوی ابتدا  در مراسم عقد دو زوج جوان حاضر شدند و خطبه عقد این دو جوان با عطر متبرک رضوی و در حضور خدام جاری شد.

 حمیدی، تقدیر از ایثار گران  روستای فرح دین را نیز با حضور خدام رضوی به عنوان دیگر برنامه اجرا شده اعلام کرد و گفت: «علی رضایی»،  «دلاور خاکسار»  و «سلطان محمد نظری»  ایثارگران این روستا  با حضور خدام تکریم و تقدیر شدند.

 

وی همچنین  عیادت از سه بیمار صعب العلاج را نیز اعلام کرد و افزود: خدام رضوی از این بیماران که امکان حضور در حرم مطهری رضوی را نداشته عیادت کردند با عطر رضوی متبرک ساختند.

حمیدی همچنین حضور خادمین رضوی و دیدار مردم در روستای تنگه راز و زرمه را نیز در برنامه های انجام شده کاروان زیر سایه خورشید برشمرد.

وی در تکمیل این خبر گفت: پس از دیدارها و جشن های مردمی در این روستاها، خادمین بارگاه رضوی وارد شهر راز شدند و در مراسم جشن عمومی در فضای باز که با حضور حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهر راز برگزار شد، حضور یافتند.

وی دیدار با خانواده شهدا، حضور در نشست بانوان فعال و فرهنگی و نشست صمیمی با اساتید حوزه و دانشگاه در شهر راز را به این برنامه ها افزود.

 

گفتنی است، صبح فردا یکشنبه 30 خرداد ماه جاری خدام رضوی در دومین حضور خود در استان خراسان شمالی میهمان مردم شهرستان مانه و سملقان  و عصر همان روز نیز در برنامه های شهرستان گرمه حاضر می شوند.

 

پایان/