سادگی و معنویت ِ زوج جوان مسجدی، در قاب کرامت رضوی نشست
سادگي و معنويت ِ زوج جوان مسجدي، در قاب کرامت رضوي نشست
شنبه 29 خرداد در راز و جرگلان؛

سادگی و معنویت ِ زوج جوان مسجدی، در قاب کرامت رضوی نشست

مراسم عقد و پيوند دو زوج جوان، با حضور خادمين آستان مقدس حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) در روستاي فرح دين شهرستان راز و جرگلان و در سادگي و معنويت بي مثال برگزار شد.
شناسه خبر : 28211 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ خدام رضوی در اولین روز حضور خود در استان خراسان شمالی در مراسم عقد دو زوج جوان حاضر شدند.

 

این مراسم زیبا  زیر سایه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام) در روستای فرح دین  شهرستان راز و جرگلان در معنویت و شکوهِ سادگیِ بی مثال رضوی برگزار شد.

 

مراسم مذکور به صورت مجزا و در منزل  دو عروس و داماد برگزار و با حضور خدام ضوی صیغه عقد جاری و این جوانان در هوای متبرک  و معنویت امام رضایی به هم پیوند خوردند.

 

«ابوطالب حمیدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه کوثر روستای سخسو انقلاب راز و جرگلان  و  رابط  زیر سایه خورشید در این شهرستان، که زمینه ساز این دو مراسم زیبا بود، انس بیشتر جوانان با فرهنگ رضوی و ترویج ازواج آسان با مدد جویی از امام هشتم (علیه السلام) را از اهداف برگزاری این مراسم نام برد.

 

گفتنی است، صبح فردا یکشنبه 30 خرداد ماه جاری خدام رضوی در دومین حضور خود در استان خراسان شمالی میهمان مردم شهرستان مانه و سملقان  و عصر همان روز نیز در برنامه های شهرستان گرمه حاضر می شوند.

 

پایان/