کاروان زیر سایه خورشید به ایستگاه عاشقی مانه و سملقان رسید
کاروان زير سايه خورشيد به ايستگاه عاشقي مانه و سملقان رسيد
امروز و در نهمین روز از دهه کرامت؛

کاروان زیر سایه خورشید به ایستگاه عاشقی مانه و سملقان رسید

مردم شهرستان مانه و سملقان امروز، 30 خراد ماه جاري همزمان با نهمين روز از ايام دهه کرامت ميزبان خادمان بارگاه ملکوتي آستان قدس رضوي شدند.
شناسه خبر : 28252 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ خادمان آستان قدس رضوی امروز یکشنبه، 30 خرداد و در دومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و عطر رضوی را در میان مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان هدیه بردند.

 

خدام ابتدا طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه عطر متبرک رضوی را برای وی و حاضرین در جلسه به ارمغان بردند و پس از آن نیز در منزل شهیدان عزیزالله  براتی و اسدالله براتی حضور یافتند و خانواده این دو برادر شهید را تکریم کردند.

حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه میلاد امام الرئوف، حضرت امام رضا (علیه السلام)، و نیز تبریک حماسه آفرینی ملت، این دو مناسبت و اتفاق فرخنده را ستود و خداوند منان را شکر کرد.

 

 همچنین خدام ضمن دیداری با امام جمعه شهر قاضی، به دیدار خانواه های شهیدان والامقام «غلامرضا رحیمی»  و شهید علیزاده رفتند  پس از آن نیز به منزل «حسن رحمانی» از ایثارگران و جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی رفتند و نفوس مطهر بارگاه ثامن الحجج (علیه السلام ) را برای آن ارزشمندان بی نظیر این آب و خاک به ارمغان بردند.

 

بر این اساس حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه آشخانه دیگر زائر نفحات قدسی امام الرئوف شد و در نشستی صمیمانه امروز میهمان خدام رضوی بود.

 

امام جمعه آشخانه در این دیدار که با نشستی صمیمانه در دفتر وی همراه بود، به ارزش های ایام دهه کرامت و ضرورت ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد و این موضوع را مهم شمرد.

 

حجت الاسلام احمد زاده، همچنین به پیروزی مردم ایران در انتخابات روز جمعه 28 خرداد اشاره کرد و این مهم را تبریک گفت و ستودنی خواند.

 

در ادامه برنامه ها در شهر مانه و سملقان خدام رضوی با پرچم متبرک آستان متبرک رضوی به دیدار خانواده شهیدان والامقام «علی اسدی» و «حسینعلی صالحی» رفتند با عطر ناب رضوی بر دستان پدر شهید بوسه زدند.

 

گفتنی است، خدام رضوی در ادامه به شهرستان گرمه سفر می کنند و میهمان مردم و خانواده شهدا در این شهرستان خواهند بود.

 

پایان/