بچه مسجدی ها در بجنورد با آواهای کریمانه به استقبال میلاد امام مهربانی ها رفتند
بچه مسجدي ها در بجنورد با آواهاي کريمانه به استقبال ميلاد امام مهرباني ها رفتند

بچه مسجدی ها در بجنورد با آواهای کریمانه به استقبال میلاد امام مهربانی ها رفتند

نوجوانان هنرمند فهما در خراسان شمالي با آواهاي کريمانه و توسل به حضرت ثامن الحجج (عليه السلام) همراه جشن هاي مردمي دهه کرامت شدند.
شناسه خبر : 28255 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ بچه های کانون فرهنگی هنری انقلاب  بجنورد در قالب گروه سرود«نسیم ولایت»  با دو اجرا در برنامه زنده شب های اترک در مدح امام رضا (علیه السلام) و فرهنگ رضوی اشعار تنظیم شده به این مناسبت را خوانند و متوسل امام مهربانی شدند.

گروه سرود «نسیم ولایت» به سرپرستی و مربیگری «علی پولادی»  و همراهی حجت الاسلام رضا جواهری برای این برنامه آماده شدند و زینب بخش ابتدا و انتهای این برنامه تلویزیونی شدند.

این گروه از ابتدای دهه کرامت تا کنون با اجراهای مختلف در جشن های مختلف مردمی در مساجد و نیز اجراهای خیابانی برای عموم مردم همراه دلباختگان حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (علیه السلام) در این ایام بودند.

فردا شب  همزمان با میلاد شمس طوس حضرت امام رضا (علیه السلام)  نیز در قالب طرح آوای کریمانه گروه سرود « کوثر ولایت»  شهرستان اسفراین در این برنامه زنده تلویزیونی در مدح امام مهربانی ها نغمه سرایی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ طرح ملی آواهای کریمانه با محوریت اجرای سراسری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» از ابتدای دهه کرامت سال جاری آغاز شده و تا پایان این ایام با همنوایی کودکان  و نوجوانان مسجدی ادامه دارد.

 

پایان/