«خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (علیهم السلام)» در وبینار دهه کرامت تشریح شد
«خدمت کريمانه، گره گشايي به رسم اهل بيت (عليهم السلام)» در وبينار دهه کرامت تشريح شد
همزمان با نهمین روز از دهه کرامت؛

«خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (علیهم السلام)» در وبینار دهه کرامت تشریح شد

نخستين وبينار از سلسله وبينارهاي دهه کرامت با موضوع «خدمت کريمانه، گره گشايي به رسم اهل بيت (عليهم السلام)» ويژه فعالان کانون هاي هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 28256 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۳

 

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛

 

حجت الاسلام «علی اکبر صفری اسفیدان».ف معاون فرهنگی و اجتماعی اداره ل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی و از اساتید حوزه و دانشگاه   امروز در سلسله وبینارهای دهه کرامت که ویژه فعالان کانون های فهمای این استان  برگزار شد، جریان ورود امام ضا (علیه السلام) به ایران را جریان با اهمیت تبیین ولایت  نام برد و پیروی از ولی را مورد توجه و تاکید قرار داد.

وی یکی از ویژگی های بارز حضرت علی بن موسی رضا (علیه السلام) را گره گشایی از مرم و خدمت کریمانه عنوان کرد و ما هم ولایتمدرانه و به پیروی از آن امام همام مروج این فرهنگ باشیم.

 

وی همچنین با فراخواندن آحاد جامعه به دستگیری از همنوع، حضور آگاهانه و با دقت در صحنه های مختلف و گره گشایی از مردم  را مورد توجه قرار داد.

سلسله وبینار های دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده برگزار می شود.

 

گفتنی است، فردا ، دوشنبه 31 خرداد ماه جاری نیز دومین وبینار ساعت 11 صبح با سخنرانی  حجت الاسلام حمید رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  با موضوع «مسجد و گام  دوم انقلاب اسلامی»  اجرا می شود.


 

 

شیرازیان  در خاتمه اعلام کرد: علاقمندان برای شرکت در این وبینار ها می توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/khshomali  مراجعه کنند و گزینه میهمان را انتخاب کنند.

 

پایان/