شهرستان شهید پرور گرمه به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند
شهرستان شهيد پرور گرمه به استقبال کاروان زير سايه خورشيد رفتند

شهرستان شهید پرور گرمه به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند

کاروان زير سايه خورشيد در ادامه برنامه هاي مردمي و جشن هاي ميلاد ثامن الحجج (عليه السلام)، همزمان با غروب نهمين روز از ايام دهه کرامت وارد شهرستان گرمه شدند.
شناسه خبر : 28257 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۱:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ خادمین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)  در ادامه برنامه های مردمی و جشن های میلاد آن امام همام، همزمان با غروب نهمین روز از ایام دهه کرامت وارد شهرستان گرمه شدند و در جمع مردم نقاط مختلف این شهرستان حضور یافتند و با نوای یا رضا همراه مردم شدند.

 

خدام رضوی ابتدا در گلزار شهدای شهر درق حضور یافتند و با پرچم گردانی و عطر و گلاب رضوی فضا و قبور مطهر شهدا را عطر افشانی کردند.

پس از آن نیز دیداراعضای کاروان  زیر سایه خورشید  با خانواده شهید «محمد تقی اربابی» از شهدای والامقام  مدافع حرم دیدار کردند و ضمن تکرم خانواده این شهید گلگون کفن، حاضران  میهمان  معنویت رضوی شدند.

 

دیدار با خانواده شهید والامقام «جواد محمدنیا»  و تکریم مادر  شهید از جان گذشته «روح الله محمودیان»  نیز دیگر برنامه های معنوی خدام  در شهرستان گرمه می توان نام برد.

همچنین خانواده شهید  « مریم اربابی»، آموزگار مدارس ابتدایی شهرستان گرمه که به بیماری  کووید  ۱۹ مبتلا شد و به دلیل وجدان کاری مثال زدنی و دست نکشیدن از کار آموزش به دانش آموزانش، حتی بر روی تخت این بیماری مهلک، در یادها ماندگار و از وی به عنوان «شهید تربیت» یاد می شود،   زائرامام هشتم (علیه السلام)  شدند و سر بر آستان متبرک رضوی گذاشتند.

 

بر این اساس دیدار مردمی و حضور در جشن های مردمی میلاد امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)   در شهر ایور و نیز مسجد جامع از دیگر برنامه های دومین روز حضور خدام رضوی در خراسان شمالی و در شهرستان گرمه می توان برشمرد.

 

گفتنی است، صبح فردا در سومین  روز حضور کاروان زیر سایه خورشید  شهرستان جاجرم میزبان سفیران رضوی خواهد بود.

 

پایان/