امام رضا (ع) پناه گاه امن رفعت انسانی است
امام رضا (ع) پناه گاه امن رفعت انساني است
امام جمعه جاجرم؛

امام رضا (ع) پناه گاه امن رفعت انسانی است

امام جمعه جاجرم در نشستي معنوي با خدام آستان قدس رضوي، به گوشه اي از ويژگي هاي ثامن الحجج(ع) اشاره کرد و آن حضرت را پناه گاه امني براي رفعت انساني نام برد.
شناسه خبر : 28275 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی جاجرمی، امام جمعه جاجرم  امروز دوشنبه 31 خرداد ماه جاری  همزمان با  دهمین روز از ایام دهه کرامت در جمع خدام  رضوی،  ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) آن امام همام را مایه رفعت و رأفت بی شمار خواند .

وی با اشاره به اهمیت ایام  دهه پر فیض کرامت و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)  و نیز میلاد امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، گفت: امام رضا(علیه السلام)  پناه بی پناهان  و در واقع پناهگاهی امن برای رفعت انسانی است.

 

حجت الاسلام موسوی  ضمن تأکید بر بهره مندی  از خصایص و سیره امام هشتم(علیه السلام)، وجود مبارک  آن امام همام را منبع همه خوبی ها و الطاف الهی برای رورش ارزش های انسانی و تربیت آموزه های دینی عنوان کرد.

 

وی با صمیمت و سادگی ضمن عنوان این مطلب که امام مهربانی ها را یکبار صدا بزنی بارها پاسخت را می دهد، حضور خدام رضوی را پیم محبت حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) دانست و از اعضای کاروان زیر سایه خورشید قدر دانی کرد.

 

در این دیدار نشان متبرک  حضرت رضا (علیه السلام) توسط خدام ض.ی  به امام جمعه جاجرم اهدا و بر سینه وی نصب شد.