جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می شود
جشن ميلاد شمس طوس با حضور خدام رضوي در بجنورد برگزار مي شود
امشب؛

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می شود

مراسم جشن ميلاد حضت علي ابن موسي الرضا (عليه السلام) با حضور خدام رضوي امشب و در شب ميلاد آن امام همام در جوار مضجع شريف امامزاده سيد عباس بن موسي بن جعفر (عليه السلام)، برادر امام رضا (عليه السلام) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28279 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این مطلب گفت: این مراسم یکی از برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است که امشب در شب میلاد امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (علیه السلام) با حضور اعضای کاروان زیر سایه خورشید انجام می گیرد.

 

وی با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری ازشیوع این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم را اعلام کرد و گفت: چهاردهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید با حضور 5 تن از خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (علیه السلام) هم اکنون در حال اجرا بوده  که این مراسم نیز از این دست است.

 

شیرازیان  اجرای طرح سراسری آواهای کریمانه و اجرای سرود با مضامین امام رضا (علیه السلام) توسط گروه های سرود مسجدی، تقدیر از فعالان مسجدی و جشن میلاد ثامن الحجج (علیه السلام) در شوقان  و اسفراین با حضور خدام رضوی و نیز  و حضور کاروان زیر سایه خورشید  در شهرستانهای فاروج و شیروان دیگر برنامه های ویژه میلاد آن امام همام است.

 

وی همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا، بازدید خدام رضوی از مددجویان زندان، عیادت از بیماران و نیز قدردانی از مدافعان سلامت را  نام برد.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: پیش از این نیز دو وبینار از سلسله وبینارهای دهه کرامت ویژه فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار شد.

 

پایان/

 

 

 

کلمات کلیدی: خراسان شمالي