«مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی» در وبینار دهه کرامت تشریح شد
«مسجد و گام دوم انقلاب اسلامي» در وبينار دهه کرامت تشريح شد
همزمان با دهمین روز از دهه کرامت؛

«مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی» در وبینار دهه کرامت تشریح شد

دومين وبينار از سلسله وبينارهاي دهه کرامت با موضوع «مسجد و گام دوم انقلاب اسلامي» ويژه فعالان کانون هاي هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 28281 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حمید رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  و از اساتید حوزه و دانشگاه   امروز در سلسله وبینارهای دهه کرامت که ویژه فعالان کانون های فهمای این استان  برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت، احیاء کارکردهای مسجد را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به کارکردها واقعی مسجد سبب ترویج ارزش های فرهنگی و دینی  می شود.

وی با عنوان اینکه مسجد باید در متن و بطن جامعه قرار بگیرید، افزود: در این باره  باید ارتباط مردم با مسجد و فعالیت هایی که در مسجد انجام می شود واقعی تر و درست تر تعریف و عملی شود.

وی همچنین گفت: دوام و کارآمدی مسجد به حضور مومنین در مسجد است و برای این موضوع  لازم است فرردی در نقش امام مسجد این ارتباط را برقرار و استحکام بخشد.

 

سلسله وبینار های دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده برگزار می شود.

گفتنی است، این دو وبینار از طریق فضای مجازی به  آدرس https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/khshomali  اجرا شد.

 

پایان/