هشت زندانی جرایم غیر عمد با حضور خدام رضوی آزاد شدند
هشت زنداني جرايم غير عمد با حضور خدام رضوي آزاد شدند
همزمان با سالروز میلاد امام مهربانی ها؛

هشت زندانی جرایم غیر عمد با حضور خدام رضوی آزاد شدند

امروز به يمن ميلاد حضرت ثامن الائمه (ع) و با حضور خادمين آستان قدس رضوي، هشت زنداني جرايم غيرعمد، آزاد و به جامعه بازگشتند.
شناسه خبر : 28308 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  کاروان زیر سایه خورشید امروز سه شنبه اول تیرماه جاری و همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت  امام الرئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و در چهارمین روز از حضور خود در استان خراسان شمالی در برنامه های تدارک دیده شده ویژه میلاد امام رضا (علیه السلام) در بجنورد، مردم و مسئولان را همراهی کردند.

 

خدام رضوی در اولین برنامه،  با پرچم متبرک شده به ضریح مطهر حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) در زندان بجنورد حضور یافتند و 8 زندانی جرائم غیر عمد را که مناسبت میلاد امام هشتم علیه السلام زمینه آزادی شان فراهم شده بود را به سمت آزادی بدرقه کردند.

 

هدیه آزادی به این افراد که شامل دو خانم و شش نفر نیز آقا بودند به همت خیرین ستاد دیه  استان  و با پرداخت دیه فراهم شد.

همچنین خدام درادامه  برنامه های نیمروزی خود در بجنورد، حضور در مراسم اهداء 25 سری جهیزیه به زوج های جوان، تجلیل  از نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و عیادت از بیماران بیمارستان امام حسن (علیه السلام) و تقدیر از پرسنل درمان و مدافعان سلامت  این بیمارستان  را نیز دارند.

 

عصر امروز خدام رضوی در برناه های تدارک دیده ویزه میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) در اسفراین که به همت کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها ) انجام می شود، حضور می یابند.