از تجلیل نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تا اهداء جهیزیه به زوج های جوان
از تجليل نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي تا اهداء جهيزيه به زوج هاي جوان
با حضور خادمین آستان قدس رضوی در بجنورد؛

از تجلیل نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تا اهداء جهیزیه به زوج های جوان

حجت الاسلام و المسلمين رضا نوري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بجنورد، امروز با اهداء هديه تبريکي توسط خدام آستان قدس رضوي مورد تجليل قرار گرفت.
شناسه خبر : 28316 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ مراسم  ازداج 25 زوج جوان مسجدی به مناسبت دهه کرامت و به همت اعضای  شورای بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی،  امروز، سه شنبه اول تیرماه سال جاری و به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام مهربانی ها، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خادمان بارگاه آستان قدس رضوی در بجنورد برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  در این مراسم  ضمن  تبریک میلاد امام مهربانی ها، و تقدیر از حضور خدام رضوی و کاروان زیر سایه خورشید، به ویژگی های امام رضا (علیه السلام)  و اثرات پربرکت و بی مانند حضور آن امام همام در ایران، ورود امام را نعمتی بزرگ چه مادی و چه معنوی خواند و تاکید کرد: حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) عظمت، حقانیت و دانش اهل بیت (علیهم السلام) را هویدا کرد.

 

وی  همچنین افزود: با اینکه آن اما همام در حصار تهدید و در کمین نظارت شدید مأمون و مأمورانش بود که با نگاه خصمانه تلاش می کردند تا چهره امام را مخدوش و تخریب کنند اما به طور مثال همانمناظره ها که برای تضعیف حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) برنامه ریزی شد سبب شد تا قدرت و علمی و حکمت امام آشکار شود و حقانیت اسلام و به ویژه تشیع آشکار شود.

 

وی به زوج های جوان توصیه کرد  که سیره رضوی و تمسک به ارزش های بلند اخلاقی سیره امام رضا(علیه السلام) را سر لوحه زندگی خود قرار دهند و با مهربانی و قدردانی نسبت هم پایه گذار زندگی مشترک خود باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در این  مراسم که در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، با اهداء هدیه متبرک آستان قدس رضوی، توسط خادمان بارگاه مطهر رضوی تجلیل شد.

 

 این مراسم  که با هدف تروج فرهنگ ازدواج و تبیین  ازدواج آسان برگزار شد، حواله جهیزیه  به 25 زوج جوان  با حضور خدام آستان قدس رضوی و متبرک ساختن فضا با عطر و معنویت پرچم آستان قدس رضوی، پایان یافت.

 

پایان/