نغمه رأفت رضوی در کوی و برزن اسفراین طنین انداخت
نغمه رأفت رضوي در کوي و برزن اسفراين طنين انداخت

نغمه رأفت رضوی در کوی و برزن اسفراین طنین انداخت

کاروان زير سايه خورشيد عصر امروز، همزمان با ميلاد حضرت علي ابن موسي الرضا (عليه السلام) وارد شهرستان اسفراين شدو مورد استقبال فرماندار و امام جمعه اين شهرستان قرار گرفت.
شناسه خبر : 28345 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، خدام آستان قدس رضوی عصر امروز، همزمان با چهارمین روز از حضور خود در استان خراسان شمالی وارد شهرستان اسفراین شدند و عطر معنویت  امام رضایی را برای مسئولان و مردم این شهرستان هدیه بردند.

 

ابتدا و در بدو ورود خدام، مردم مشتاق اهل بیت علیهم السلام غبار راه رضوی را بر دیده نشاندند و سرو روی خود را  به شوق یا علی بن موسی الرضا های عاشقانه سپردند.

پس از آن کاروان خادمین بارگاه قدسی حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با استقبال فرماندار اسفراین،  و در نشستی صمیمانه با وی شرکت کردند.

مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین در این نشست، ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج (علیه السلام)  حرکت کاروان زیر سایه خورشید را ستود و این مهم را به ویژه در این ایام که به دلیل کرونا افراد از زیارت حرم مطهر رضوی کم بهره و توفیق شدند را نعمتی ارزنده خواند.

وی حضور افتخار آفرین و پر قدرت مردم در انتخابات را نیز تبریک گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت درست به مردم  قدردان حمایت ها و ایستادگی ملت در برابر توطئه های دشمنان که تمام مدت دسیسه عدم حضور در انتخابات را می چیدند، باشیم.

 خدام رضوی پس از آن با حجت الاسلام محمدیان، امام جمعه اسفراین نیز دیدار کردند وبا تقدیم تبرکی آستان مقدس رضوی،  پیام رسان  رأفت و کرامت رضوی شدند.

 

تقدیر و تجلیل از  دکتر کمالی ثانی  یکی از مدافعان سلامت  پر تلاش و خدمتگذار و نیز حضوردر منزل و تقدیر از معصومه صالحی، غسال فوت شدگان کرونایی  نیز با حضور خدام رضوی انجام گرفت.

امشب و در ادامه این برنامه ها که به همت فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین پیش بینی و اجرایی شده،  جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و مراسم عقد زوج جوان مسجدی با حضور خدام رضوی در اسفراین  انجام می گیرد.

 

پایان/