فعالان فهمای جاجرم در طرح ملی ایران قوی تقدیر شدند
فعالان فهماي جاجرم در طرح ملي ايران قوي تقدير شدند

فعالان فهمای جاجرم در طرح ملی ایران قوی تقدیر شدند

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جاجرم در طرح ملي ايران قوي بيشترين امتياز را کسب کردند، طي نشستي صميمانه تقدير شدند.
شناسه خبر : 28522 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ 13 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد شهرستان جاجرم که بیشترین امتیاز ثبت فعالیت های کانون خود در سامانه بچه های مسجد را بر اساس ارزیابی های طرح ملی ایران قوی کسب کرده اند، با حضورمدیر ستاد فهمای خراسان شمالی ، امام جمعه و  بخشدار شوقان در محل بخشداری این شهر، تقدیر شدند.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  در ابتدای این جلسه با معرفی طرح ایران قوی گفت: این طرح  از ابتدای در سال 99  در قالب 12 رواق و 48 برنامه کلی در حوزه های مختلف قرآنی و فرهنگی و هنری و کتابخوانی و کارآفرینی و فناوری اطلاعات در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شد تا کانون های فعالیت های خود را دراین بخش ها ثبت کنند.

وی همچنین افزود: شهرستان جاجرم در ثبت فعالیت ها بیشترین مشارکت را در بین شهرستان های مختلف استان داشته است.

 

شیرازیان، حمایت از فعالیت ها و برنامه های کانون ها را بویژه در مناطق روستایی   را خواستار شد و گفت:  با آغاز ایام فراغت تابستانی و فرصت مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان  به مساجد است و فعالان کانون ها طرح های ارزده در حوزه فرهنگی و هنری دارند که نیاز به حمایت بیشتر دارد.

 

مهندس «مهدی باقری»، بخشدار شوقان، در این مراسم تقدیر که با نشستی صمیمانه و بیان مسایل و پیشنهادات مدیران کانون حاضر نیز همراه بود، به اهمیت فعالیت های کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: فعالان  کانون ها مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ فرهنگی امروز ایفای نقش می کنند و خوب عمل کردند.

 

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از فعالیت  کانون ها در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، ساماندهی  کتابخانه های مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش می کنیم تا زمینه حمایت از فاعان کانون ها و برنامه ها و طرح هایی که ارائه می دهند، بیش از پیش فراهم شود.

 

این برنامه با تقدیر از فعالان  کانون های جاجرم در طرح ملی ایران قوی  و نیز نشست صمیمانه  پرسش و پاسخ مدیر ستاد فهمای استان با مدیران کانون های حاضر پایان یافت.

پایان/