آغاز رسمی برنامه های اوقات فراغت تابستانی در کانون های مساجد راز و جرگلان
آغاز رسمي برنامه هاي اوقات فراغت تابستاني در کانون هاي مساجد راز و جرگلان

آغاز رسمی برنامه های اوقات فراغت تابستانی در کانون های مساجد راز و جرگلان

مراسم افتتاحيه برنامه هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان راز و جرگلان با حضور تني چند از مسئولان فرهنگي و شهرستاني در محل مسجد جامع شهر راز برگزار شد.
شناسه خبر : 28556 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی   در این مراسم که با حضور جحجت الاسلام گلی، امام جمعه موقت  راز و رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و نیز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن برگزار شد، گفت: طرح غنی  سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری با عنوان طرح مسج، مدرسه، تابستان با همکاری وزارت آمزش و پرورش کلید خورده و آغاز شده است.

 

وی افزود: برنامه های کانون ها در تابستان 1400 با هدف آموزش فعالیت های فرهنگی و هنری و تبیین اهمیت تربیت هنرمندان مسجدی به صورت ویژه و ارزشمند مدنظر است تا با همکاری مدیران مدارسی که همجوار مدارس هستند  برای ایجاد نشاط و روحیه مسجدی تلاش متمرکز و سازنده تری انجم شود.

شیرازیان  همچنین گفت: طی سالهای اخیر طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده با نام اختصاری سه میم، در کانون های مساجد استان اجرا شده و مورد استقبال دانش آموزان و والدین قرار گرفته است.

وی در خاتمه ایام تعطیلات تابستانی را فرصتی مناسب برای آموزش مهارت های زندگی و شغلی نیز بیان کرد و افزود: می توان از این فرصت برای آموزش و پرورش دانش آموزان بهره برد.

برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان حاضر و نیز تقدیر از فعالان  کانون های راز و جرگلان از دیگر برنامه های این مراسم می توان نام برد.

این مراسم با برگزاری نشست صمیمانه  با فعالان کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع راز پایان یافت.

 

پایان/