فرماندار اسفراین به دومین رویداد ملی فهما پیوست
فرماندار اسفراين به دومين رويداد ملي فهما پيوست

فرماندار اسفراین به دومین رویداد ملی فهما پیوست

فرماندار اسفراين با ثبت نام در سامانه بچه هاي مسجد به طور رسمي همراه فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در رويداد ملي فهما شد.
شناسه خبر : 28841 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «مهدی کرامتی»، فرماندار اسفراین که آخرین روزهای سال 99، سکان فرمانداری این شهرستان را به عهده گرفت، امروز 21 تیر ماه جاری با ثبت مشخصات خود در سامانه بچه های مسجد به طور رسمی به جریان دومین رویداد ملی فهما پیوست.

وی در نشستی با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، در جریان روند برگزاری رویداد ملی فهما قرار گرفت وهمچون اعضای دیگر با پر کردن گزینه های  ثبت نام عضو سامانه بچه های مسجد شد.

 

امسال سومین دوره رقابتی فعالیت های کانون های مساجد تحت عنوان دومین رویداد ملی فهما برگزار می شود که بر اساس آن ضمن معرفی کانون ها و استان های برگزیده، دومین پایتخت فهما معرفی می شود.

پیش از این و در اولین رویداد ملی فهما، شهر قم به عنوان پایتخت فهما انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است، فعالان کانون های مساجد می بایست فعالیت های خود را که در قالب سه شبستان با  12 رواق زیرمجموعه  و شامل  48 برنامه همچون سه شنبه های تکریم، طرح تلاوت نور، فعالیت های اوقات فراغت، جشنواره قرآنی مدهامتان، کارآفرینی و نوآوری، گروه های سرود و تئاتر، فیلمسازی و خبر و تولیدات چند سرسانه ای و .... تعریف شده در سامانه بچه های مسجد است ثبت کنند.

پایان/