مدیر کانون معراج السعاده روستای بزنج تندیس ایران قوی را دریافت کرد
مدير کانون معراج السعاده روستاي بزنج تنديس ايران قوي را دريافت کرد
با حضور فرماندار اسفراین،

مدیر کانون معراج السعاده روستای بزنج تندیس ایران قوی را دریافت کرد

تنديس طرح ملي ايران قوي با حضور فرماندار اسفراين به مدير کانون برگزيده رواق کتاب اين طرح ملي اهدا شد.
شناسه خبر : 28842 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، «هاجر قادری»، مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده روستای دوستدار کتاب بزنج از توابع شهرستان اسفراین امروز در نشستی با حضور فرماندار و مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، تندیس طرح ملی ایران قوی را دریافت کرد.

 

این تندیس همراه با لوح سپاسی از سوی «عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برگزیده شدن کانون معراج السعاده در رواق کتاب ِطرح ملی ایران قوی، به مدیر این کانون اهداء شد.

 

پیش از این نیز ر نخستین رویداد ملی فهما کانون معراج السعاده در بخش کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر شناخته شده و به همت مدیر این کانون روستای بزنج در دو دوره پیاپی برگزیده جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران شناخته شده و جایزه استمرار چندین دوره برگزاری این جشنواره را بدست آورد.

 

همچنین کانون معراج السعاده در سال گذشته با ثبت فعالیت های مختلف و کسب  14 هزار و 945 امتیاز توانست بیشترین امتیاز طرح ملی ایران قوی را بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به نام خود بزند و در رتبه اول قرار گیرد.

پس از این کانون، کانون رأفت شهر شوقان با کسب 13 هزار و 208 و نیز کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین با کسب 13 هزار و 94 در رده دوم و سوم طرح ملی ایران قوی  قرار گرفتند.

پایان/