مادران شهدا، به عنوان طلایه‌داران عفاف و حجاب در اسفراین تجلیل شدند
مادران شهدا، به عنوان طلايه‌داران عفاف و حجاب در اسفراين تجليل شدند
به همت کانون مشکات اسفراین؛

مادران شهدا، به عنوان طلایه‌داران عفاف و حجاب در اسفراین تجلیل شدند

کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين از مادران شهيد به عنوان طلايه داران عفاف و حجاب در اسفراين تقدير کرد و با همراهي آن بانوان ارزشمند و صبور، مزار شهداي گلگون کفن اين شهرستان عطر افشاني شد.
شناسه خبر : 28907 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

«زهرا براتی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری مشکات در شهرستان اسفراین اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با همکاری پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان(عج) و شهرداری، بانوان فعال مسجدی با حضور در گلزار شهدای اسفراین و همراهی با مادران شهدا، با گلاب ناب غبار از قبور مطهر شهدا زدوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین ادامه داد: مادران شهدا به عنوان الگوی  برجسته عفاف و حجاب در جامعه هستند و این برنامه با هدف معرفی حجاب برتر و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم که درمرحله جدید اجرای خود با عنوان «شکوه مادری» برنامه ریزی شده،صورت پذیرفت.

براتی همچنین اضافه کرد: پس از گلباران مزار شهدا و تجلیل از شکوه مادری آن بانوان ارزشمند و صبور، با حضور مادران شهید از زنان با حجاب با اهداء گل، در سطح شهر نیز تقدیر شد.

وی، در ادامه به برخی دیگر از برنامه های این کانون به مناسبت هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع حجاب و اجرای مسابقه «مرواریدی درصدف» در فضای مجازی را از دیگرفعالیت های اعضای کانون در این ایام بود.