دیدار غدیرانه اهالی فهمای اسفراین با خانواده سردار شهید «سید ابراهیم شجیعی»
ديدار غديرانه اهالي فهماي اسفراين با خانواده سردار شهيد «سيد ابراهيم شجيعي»
به رسم تکریم سادات،

دیدار غدیرانه اهالی فهمای اسفراین با خانواده سردار شهید «سید ابراهیم شجیعی»

تني چند از فعالان کانون هاي مساجد شهرستان اسفراين امروز و درآستانه فرا رسيدن عيد امامت و ولايت به رسم تکريم سادات، به ديدار خانواده شهيد شجيعي از شهداي گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس رفتند.
شناسه خبر : 29245 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی امروز چهارشنبه 6 مرداد ماه جاری  به مناسبت عید غدیر خم و با همراهی چند تن از فعالان کانون ها و به رسم تکریم سادات، به دیدار خانواده شهید شجیعی رفت.

در این دیدار که در قالب سه شنبه های تکریم انجام گرفت، سرهنگ «مجید یگانه پور»، فرمانده نیروی انتظامی اسفراین و نیز رضا ارغیانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  نیز حضور داشت، به همراه فعالان  کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین نیز حضور داشت.

بر این اساس شهید سید «ابراهیم شجیعی» دوم آبان  سال 1335 در روستای روئین از توابع شهرستان اسفراین به دنیا آمد، سال 1358 وارد سپاه پاسداران سبزوار شد و  در تاریخ ۲۳بهمن۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی والفجر ۸ بر اثر اصابت ترکش به سرش، در خون غلطید و  به درجه رفیع شهادت نائل شد.

همچنین پس از آن نیز این فعالان مسجدی، در دیداری غدیرانه  با حجت الاسلام «سید رضا سیدی» از طلاب فعال  یکی از ائمه جماعات تاثیرگذار و پرتلاش اسفراین با حضور در منزل وی تقدیر شد.