تهیه یکهزار و 400 پرس غذای نذری به مناسبت عید غدیر ویژه مردم روستاهای آسیب دیده از زلزله
تهيه يکهزار و 400 پرس غذاي نذري به مناسبت عيد غدير ويژه مردم روستاهاي آسيب ديده از زلزله
عیدی سادات به مناطق روستایی؛

تهیه یکهزار و 400 پرس غذای نذری به مناسبت عید غدیر ویژه مردم روستاهای آسیب دیده از زلزله

سادات شهر شوقان با مشارکت خيرين مردم يکهزار و 400 پرس غذاي گرم تهيه و بين مردم روستاهايي که در در زلزله اخير آسيب ديدند به عنوان تبرکي عيد غدير توزيع کردند.
شناسه خبر : 29286 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاجرالسادات هاشمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان با تبریک عید سعید غدیر گفت: به همین مناسبت با تلاش فعالان مسجدی و همیاری خیرین یکهزار و 400 پرس غذای نذری و تبریکی تهیه و طبخ شد و در میان سفره مردم روستاهای آسیب دیده از زلزله اخیر جاجرم قرار گرفت.

 

وی همچنین افزود: ضمن توزیع این غذای تبرکی تهیه شده در روستاهای  پشت بام، عمارت و قراجه رباط بخشی از آن نیز مردم شهر شوقان به عنوان تبرکی غدیرانه و همراهی سادات  بهره مند شدند.

 

وی همچنین از توزیع 64 بسته گوشت نذری قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا خبر داد و گفت: این بسته های گوشت بین خانواده های نیازمند نقاط مختلف روستایی و شهری جاجرم و جلگه شوغتن توزیع شد.

 

هاشمی همچنین از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر با همراهی جوانان و نوجوانان در کنار مزار شهدای شوقان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی اجرای سرود و تاتر توسط هنرمندان مسجدی از اهم برنامه های این جشن بود.

پایان /