کانون عاشورای روستای بام میزبان قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم شد
کانون عاشوراي روستاي بام ميزبان قاري ممتاز بين المللي قرآن کريم شد
به مناسبت عید غدیر و به یاد شهیدان؛

کانون عاشورای روستای بام میزبان قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم شد

آيات قرآن کريم در محفلي نوراني به ياد يکصد و شش شهيد دهستان بام از توابع اسفراين و به مناسبت عيد غدير توسط سيد جواد حسيني، قاري ممتاز بين المللي در مسجد جامع اين روستا قرائت شد.
شناسه خبر : 29289 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  محفل انس با قرآن کریم ویژه عید سعید غدیر به همت  کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد جامع روستای بام به یاد شهیدان  و با هدف تقدیر از فعالان قرآنی و تاثیرگذاران نشر فرهنگ انس با قرآن  برگزار شد.

 

بر این اساس آیات نورانی قرآن در این محفل نورانی به یاد یکصد و شش شهید دهستان بام تلاوت شد.

همچنین «سید جواد حسینی»، قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم مهمان این محفل بود و آیات قرآن را برای علاقمندان و شیفتگان مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام)  و مروجان قرآنی  در مجلس تلاوت کرد.

نوجوانان  و قاریان نوجوان نیز در این مراسم آیاتی از  قرآن کریم را برای حاضران تلاوت کردند که مورد تشویق و استقبال حاضران قرار گرفت.

این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی با جشن  عید بزرگ غدیر همراه بود، با قدردانی از 20 تن از فعالان قرآنی روستای بام پایان یافت.

یادآوری می شود، توسط کانون فرهنگی هنری عاشورای روستای بام اسفراین به مناسبت عید سعید قربان، 11 رأس گوسفند، با مشارکت مرکز نیکوکاری و خیریه انصارالحسین(علیه السلام)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی، تهیه و پس از قربانی بین نیازمندان روستاهای منطقه دهستان بام توزیع شد.

 

پایان/