طبخ و توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم در عید غدیر خم
طبخ و توزيع ۷ هزار پرس غذاي گرم در عيد غدير خم

طبخ و توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم در عید غدیر خم

۷ هزار پرس غذاي گرم در عيد سعيد غديرخم به همت مشارکت خيرين وارکان مسجد امام حسن مجتبي (عليه السلام) اسفراين ، طبخ و بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 29291 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از  خراسان شمالی، «سعید شکوری»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) با  اسفراین اعلام این خبر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و همزمان با این روز بزرگ، با همیاری ارکان مسجد و مشارکت مومنانه خیران مسجدی،  ۷هزار پرس غذای گرم  تهیه و طبخ  شدو با یاری جوانان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این تعداد غذای گرم که با همیاری آستان قدس رضوی متبرک به کرامت امام رضایی هم بود   با هزینه ۱۴۰ میلیون ریال پخت و در سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

 شکوری اضافه کرد: هزینه این بسته های غذایی با مشارکت خیرین و نیز  خادمیاران رضوی در کانون خادمیاری مسجد امام حسن مجتبی (ع) و هیئت امام حسنی ها تهیه شد.

 

وی برگزاری مراسم جشن غدیر و توزیع بسته های همدلی گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و نیز خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا از دیگر برنامه های اجرا شده با همکاری ارکان مسجد در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین می توان نام برد.

 

پایان/