خبرنگاران فعال حوزه کانون‌های مساجد خراسان شمالی تقدیر شدند
خبرنگاران فعال حوزه کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي تقدير شدند
همزمان با ۱۷ مرداد؛

خبرنگاران فعال حوزه کانون‌های مساجد خراسان شمالی تقدیر شدند

خبرنگاران فعال حوزه کانون هاي مساجد در نشستي صميمانه همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار،
تقدير شدند.
شناسه خبر : 29463 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست به اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در روند رو به رشد جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با اتصال به مردم و انعکاس درست مشکلات راه رسیدن به توسعه جامعه را هموار می کنند.

 

وی  از فعالیت های خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه ای مسجدی و اثرگذار قدردانی کرد و از خبرنگاران این رسانه خواست تا با ارتباط با  فعالان این کانون ها و اهالی مسجد، زمینه معرفی هرچه بیشتر افراد تاثیرگذار از قشرهای مختلف را فراهم آورند.

 

شیرازیان همچنین باردیگر با تاکید بر اطلاع رسانی و انعکاس صحیح فعالیت های تاثیرگذار در مساجد،  یکی از اولویت های کاری در ستاد کانونها ی مساجد استان خراسان شمالی را داشتن حداقل یک خبرنگار در مساجد عنوان کردو  افزود: امیدواریم این موضوع همچون گذشته با  تعامل بیشتر  خبرگزاری شستان و روابط عمومی این ستاد و برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری ویژه رابطان کانون ها محقق شود.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به آغاز سومین رویداد ملی فهما نیز اشاره کردو گفت: باتوجه به اهمیت برگزاری این رویداد، اطلاع رسانی یکی از شاخص های ارزشمند درهر چه بهتر اجرا شدن این رویداد است تا کانون ها بتوانند حضور و مشارکت چشمگیرتری در این عرصه داشته باشند.

وی همچنین از فعالیت های خبرگزاری مهر در استان که مدیر آن دیگر مهمان ویژه این نشست بود، قدردانی کرد و تعامل این رسانه را با فعالان کانون ها تحسین برانگیز توصیف کرد.

 

«سمیرا نیستانی» مدیر دفتر خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و تبریک روز خبرنگار، اولویت کاری این خبرگزاری را ارتباط با مساجد و انعکاس فعالیت های انجام شده اهالی آن عنوان کرد و گفت: عقیده داریم در تعامل بیشتر با مساجد می توانیم با فضایی مردمی و بطن جامعه ارتباط برقرار کنیم و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات و مطالبات مردم مناطق مختلف استان به ویژه نقاط محروم و آسیب پذیر قرار بگیریم.

 

«مجید پیشینیان» مدیر خبرگزاری مهر در خراسان شمالی نیز دیگر میهمان این نشست صمیمانه بود، انعکاس فعالیت های مسجدی و کانون های مسجد را ارزشمند خواند و باعت مباهات فعالیت رسانه ای قلمداد کرد و برای تعامل بیشتر و عملکرد وسیعتر ابراز امیدواری کرد.

 

این نشست با تقدیر از مدیران رسان حاضر پایان یافت.

گفتنی است، برنامه های حضوری و خداقوت  به رسانه ها که هر ساله در اولویت فعالیت های ستاد فهمای خراسان شمالی قرار دارد سال جاری به دلیل شرایط ناهنجار و پر خطر ابتلا  به ویروس کرونا و بیماری کووید 19 از سوی خانه مطبوعات و به صلاح دید رسانه های استان  لغو شد.

 

پایان/

کلمات کلیدی: روز خبرنگار