طرح تربیتی چکامه با محوریت قیام عاشورا ویژه نوجوانان در بجنورد برگزار شد
طرح تربيتي چکامه با محوريت قيام عاشورا ويژه نوجوانان در بجنورد برگزار شد
همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین؛

طرح تربیتی چکامه با محوریت قیام عاشورا ویژه نوجوانان در بجنورد برگزار شد

طرح تربيتي چکامه با محوريت قيام عاشورا به همت کانون فرهنگي هنري رمضان مسجد امام حسين (ع) بجنورد ويژه کودکان و نوجوانان در محل اين مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 29644 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «محمد رحیمی»  مدیرکانون فرهنگی هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد با اعلا این خبر گفت: با حضور طلاب حوزه علمیه قم طرح چکامه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بهره مندی از آموزه های عاشورا و نهضت شهدای  کربلا، برگزار شد.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف تبیین ارزش های فرهنگ عاشورا برای نوجوان در قالب نشست ها و  کلاس های آموزشی و نشست های دورهمی نوجوانان ویژه دختران و پسران به طور مجزا  برگزار شد.

رحیمی این کلاس ها را شامل آموزش احکام، قرآن و مهارت های خانواده و نیز بصیرت افزایی نام برد و گفت: کلاس ها در قالب نشست و با رعایت پروتکل های بهاشتی در محیط باز برنامه ریزی و اجرا شد.

وی  همچنین اعلام کرد:  48 بسته گوشت نذری قربانی اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا،  در میان سفره نیازمندان قرار گرفت.

رحیمی به تهیه بسته های معیشتی و طبخ غذای گرم با همکاری موسسه خیریه امام خمینی (ره) این مسجد همزمان با شب های سوگواری شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: 300 بسته مواد غذایی هرکدام به ارزش 500 هزار تومان تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.