آغاز اولین جشنواره سلامت اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی
آغاز اولين جشنواره سلامت اجتماعي «شهيد حاج قاسم سليماني» در خراسان شمالي
با مشارکت کانون‌های مساجد؛

آغاز اولین جشنواره سلامت اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی

شيرازيان، از برگزاري اولين جشنواره سلامت اجتماعي«شهيد حاج قاسم سليماني» با مشارکت کانون‌هاي مساجد استان خراسان شمالي خبر داد.
شناسه خبر : 29937 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با مشارکت ارکان مسجد، درواقع جشنواره بهترین عملکردها  در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی  در محلات، مساجد و کانون های مساجد  پایگاه های بسیج و... را در ب ر دارد.

وی به محورهای جشنواره مذکور  اشاره کرد و افزود: کاهش طلاق، کاهش اعتیاد، افزایش ازدواج جوانان، افزایش نرخ باروری و  فرزند آوری، احیاء فریضه  امر به معروف و نهی از منکر، افزایش پایبندی به احکام محارم و عفاف و حجاب اسلامی را می توان در این باره نام برد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  بخش ویژه این جشنواره را شامل ارائه محتواهایی در قالب پوستر، عکس، موشنگرافی، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن اعلام کرد و

شیرازیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را  اول بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این عرصه رقابتی می توانند برنامه هایی که در راستای اهداف و محورهای آن در محله مسجد، کانون مسجد، پایگاه بسیج اجرا کرده اند  را با مراجعه  به آدرس مجازی جشنواره به نشانی  @ejtemaeshomali  در قالب کاربرگ مورد نظر تکمیل و ارسال کنند.

وی در تکمیل این خبر افزود: برنامه های خلاقانه برگزار شده  برای تبدیل شدن به الگوی کاری و ترویج به استانداری استان و نیز سازمان بسیج کشور ارسال می شود.

 

وی در خاتمه زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را بهمن ماه 1400 اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 058326442407 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، استانداری خراسان شمالی، صدا و سیما، کمیته انداد امام خمینی (ره)، دادگستری، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی با مواد مخدر، بهزیستی، معاونت اجتماعی سپاه جواد الائمه(علیه السلام) ا و نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در برگزاری این جشنواره به همراه فعالان کانون های مساجد مشارکت دارند.