سومین رویداد ملی فهما برای رابطان کانون های مساجد خراسان شمالی تشریح شد
سومين رويداد ملي فهما براي رابطان کانون هاي مساجد خراسان شمالي تشريح شد
با برگزاری نشستی مجازی؛

سومین رویداد ملی فهما برای رابطان کانون های مساجد خراسان شمالی تشریح شد

نشست مجازي سومين رويداد ملي فهما در خراسان شمالي با حضور رابطان کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد شهرستان هاي اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 29952 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، نشست توجیهی سومین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی ویژه  رابطان کانون های فرهنگی هنری در مساجد شهرستان های این استان با هدف معرفی و تبیین این رویداد ملی به صورت مجازی و ازطریق فضای اسکای روم برگزار شد.

 

در این نشست «اسفندیار مکرمی»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهمای  خراسان شمالی  با توضیحاتی پیرامون برنامه های طراحی شده در رواق های 12 گانه که در زیر مجموعه 3 شبستان اصلی قرار دارد، نحوه ثبت فعالیت ها و دریافت امتیاز در بخش های مختلف  ساید بچه های مسجد را توضیح داد.

 

همچنین در بخشی کوتاه نیز «محدثه نیری» کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد فهمای استان موضوع اطلاع رسانی و ثبت اخبار و تولیدات رسانه ای و نیز ثبت تابلو کانون و تصویر مسجد را مورد توجه قرار داد و بحث آماده سازی و ثبت خبر را تشریح کرد.

در ادامه رابطان حاضر در جلسه، سوالات و پیشنهادات خود را مطرح ساختند که تشویق هنرمندان و فعالان کانون ها با تقدیر از این فعالان و نیز آموزش و بازدید از فعالیت های کانون ها همچنین تایید به موقع فعالیت ها توسط کارشناسان ارزیاب از اهم موارد مطرح شده می توان نام برد.

گفتنی است؛ 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستاهای مختلف استان به عنوان کانون رابط در  8 شهرستان خراسان شمالی فعالیت می کنند و مدیران و فعالان آن  همراه شبکه رابطان فهما هستند.

 

پایان/