دعای هفتم صحیفه سجادیه در خراسان شمالی تشریح و تبیین شد
دعاي هفتم صحيفه سجاديه در خراسان شمالي تشريح و تبيين شد
در آستانه شهادت حضرت زین العابدین(علیه السلام)؛

دعای هفتم صحیفه سجادیه در خراسان شمالی تشریح و تبیین شد

وبينار تخصصي بزرگداشت شخصيت امام سجاد (عليه السلام) با حضور نماينده ولي فقيه و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 30074 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ وبینار تخصصی بزرگداشت شخصیت حضرت سید الساجدین (علیه السلام) از سلسله برنامه های یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری،  نماینده ولی فقیه و«حسین فرخنده»  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بجنورد برگزار شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ابتدای این وبینار، شیوع کرونا و بیماری کووید منع از برگزاری حضور کنگره امام سجاد (علیه السلام) در دو دوره آن شده، این وبینار را بخشی از برنامه های این کنگره اعلام کرد.

 

وی همچنین در ادامه با عنوان اینکه فعالان کانون های مساجد استان خراسان شمالی پیش از این و درهشتمین دوره برگزاری این کنگره بین المللی همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام) را به نحو شایسته و در استقبال نویسندگان و پژوهشگران  برگزار کرد ابراز امیدواری کرد: با کاهش ابتلا به ویروس کرونا بتوانیم  به صورت حضوری  این کارگاه ها را برگزار کنیم.

 

 

این کارگاه تخصصی که مخاطبانی از سراسر کشور داشت، دعای هفتم  صحیفه سجادیه  توسط حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه برای مخاطبان  تشریح و بندهای آموزنده آن تبیین شد.

 

این نشست با تقدیر از عقیله ربانی، بانوی فعال در بحث فعالان مجمع جمعیت در قالب طرح ملی شکوه مادری و نیز معرفی و قدردانی از  فعالان کانون های مساجد شهرستان بجنورد که بیشترین امتیاز را در طرح ایران قوی کسب کردند، پایان یافت.

 

پایان/