اعلام حمایت رئیس ستاد فهمای کشور از طرح‌های مسجدی در خراسان شمالی
اعلام حمايت رئيس ستاد فهماي کشور از طرح‌هاي مسجدي در خراسان شمالي

اعلام حمایت رئیس ستاد فهمای کشور از طرح‌های مسجدی در خراسان شمالی

رييس ستاد فهماي کشور امروز در تماسي تلفني با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ضمن قدرداني از حمايت هاي اين اداره کل، براي اجراي طرح‌هاي ارزشمند و مسجدي در خراسان شمالي اعلام حمايت کرد.
شناسه خبر : 30238 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  امروز دوشنبه 15 شهریور ماه جاری، در تماسی تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص روند برگزاری سومین رویداد ملی فهما گفتگو کرد

 

وی در این گفتگو از اقدامات و طرح های تدوین شده و اجرایی در قالب سومین رویداد ملی فهما قدردانی کرد و خواست تا برنامه ها و طرح های ارائه شده از سوی کانون های مساجد این استان از سوی ستاد فهمای کشور مورد حمایت قرار گیرد.

 

در این گفتگو تلفنی حجت الاسلام ارزانی نیز ضمن قدردانی از حمایت های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت های کانون ها، برای حمایت از طرح های کانون ها اعلام آمادگی کرد.

 

گفتنی است، سومین رویداد ملی فهما که از عید سعید غدیر با شعار «به توان مردم» آغاز شده، ویژه کانون های مساجد و با ثبت فعالیت های انجام شده این کانون ها در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و تا پایان آذرماه  ادامه دارد.