کانون های برتر طرح ملی ایران قوی در شهر گرمه تقدیر شدند
کانون هاي برتر طرح ملي ايران قوي در شهر گرمه تقدير شدند
در آستانه آغاز هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس؛

کانون های برتر طرح ملی ایران قوی در شهر گرمه تقدیر شدند

نشست تقدير از برترين هاي ايران قوي در شهرستان گرمه با همراهي رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد و فعالان مورد قدرداني قرار گرفتند.
شناسه خبر : 30536 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ فعالان کانون های مساجد گرمه امروز 30 شهریور، و در آستانه آغاز هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس طی نشستی صمیمانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  معرفی و تقدیر شدند.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این نشست که ضمن تقدیر از فعالان کانون های مساجد این شهرستان، با هدف هم اندیشی برای هرچه بهتر انجام شدن برنامه ها و فعالیت های این کانون ها و حضور و مشارکت حداکثری آن در رویداد ملی فهما برگزار شد، گفت: در سال گذشته شهرستان گرمه رتبه اول را بین شهرستان های استان در طرح ملی ایران قوی کسب کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند کانون های گرمه،  خواست تا با تلاش بیشتر و ثبت فعالیت و برنامه های انجام شده در سامانه بچه های مسجد، زمینه حمایت بیشتر  از این کانون ها فراهم شود.

وی برگزاری طرح های آموزشی در قالب آموزش خبرنگاران و رابطین اطلاع رسانی ویژه کانون ها، آموزش مدیران جدیدالتاسیس، جمع آوری بهترین تجربه های فعالان کانون ها در قالب کتاب و پادکست را از برنامه های در دست اجرای ستاد فهمای استان اعلام کرد.

 شیرازیان همچنین  ضمن قدردانی از اقدامات کانون ها چه بر اساس برنامه های مشخص شده چه به صورت خودجوش و دغدغه مندانه، به برگزاری  سومین رویداد ملی اشاره کرد و  گفت: سال گذشته در دومین دوره این رویداد ملی  شاهد درخشش دو کانون در رواق کتاب و رواق ترنج بودیم و امیدواریم امسال نیز موفقیت های بیشتر فعالان کانون ها را شاهد باشیم.

وی اتمام مهلت برگزاری سومین دوره فهما را پایان آذرماه سال جاری عنوان رد و گفت: امسال نیز همچون اولین دوره فهما، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران انتخاب و معرفی می شود.

«مسعود بهشتی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه نیز در این نشست ضمن اعلام همراهی با فعالان فهمای این شهرستان و حمایت از اقدامات انجام شده در این باره، گفت: در مسجد توجه صرف به پایگاه بسیج یا کانون فرهنگی هنری هدف ما نیست بلکه تمام تلاش ما رونق بخشی به فعالیتهای مسجدی با بهرهمندی از قابلیت های موجود در مساجد است.

وی همچنین اعلام کرد: تلاش می کنیم تا کار فرهنگی در مسجد رونق بگیرد که با بهره گیری از ظرفیت های کانون ها می توان این موضوع را محقق کرد.

بهشتی  ضمن اعلام حمایت از فعالیت های کانون ها، خواست در نحوه ارزیابی کانون ها و فعالیت های ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دقیق تر عمل شود و امتیاز ها بر اساس ارزش های واقعی آثار و فعالیت های ثبت شده باشد.

این نشست با تقدیر از فعالان کانون های شهر گرمه که بیشترین امتیاز را در طرح ملی ایران قوی با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد کسب کردند، پایان یافت.

 

پایان/