اهالی فهما در رازو جرگلان با شهدا و آرمان های شهدا میثاقی دوباره بستند
اهالي فهما در رازو جرگلان با شهدا و آرمان هاي شهدا ميثاقي دوباره بستند
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

اهالی فهما در رازو جرگلان با شهدا و آرمان های شهدا میثاقی دوباره بستند

فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان راز و جرگلان با همراهي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي و نيز «ميثم آذري»، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان بر مزار شهداي گمنام شهر راز و نيز منزل شهيد والامقام شفيعي، حضور يافتند و با آانهاي شهدا و امام شهيدان عهدي دوباره بستند.
شناسه خبر : 30589 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ فعالان فرهنگی و مسجدی  شهر راز، همزمان با هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس  با قلبی مملو از اشتیاق بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شدند و با عطر گلاب ناب و یاد و خاطره شهیدان تصویر دل های خود را غبار روبی کردند.

 

«هاشم شیرازیان» مدير ستاد فهماي خراسان شمالي و«میثم آذری»،  رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان راز و جرگلان که در این برنامه معنوی همراه بودند.

همچنین پس از عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، فعالان کانونی و به همراه مسئولین حاضر در قالب طرح شکوه مادری  به دیدار خانواده شهید والامقام «محمد تقی  شفیعی» از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس رفتند، از مادر آن شهید گلگون کفن قدردانی کردند.

 

شیرازیان در این دیدار که در فضای مهربان و عاشقانه همراهی پدر و مادر شهید شفیعی برگزار شد، با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و نیز شهدای هشت شال جنگ تحمیلی دشمنان غاصب، به نقش بی مثال و اثر بخش شهدا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، که باید تلاش شود تا سیره آن  انسان های حسینی زنده بماند و ترویج شود.

 

 وی همچنین گفت:  طرح سه شنبه های تکریم با هدف محوری ارج نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران و معرفی فعالان و تاثیرگذاران مسجدی از سال گذشته آغاز شده است. که در سال جاری این طرح در قالب برنامه ملی «شکوه مادری» با هدف تکریم از مادران شهدا و نیز معرفی و قدردانی از مادران تأثیرگذار و فعال فرهنگی طراحی و هم اکنون در حال اجراست.

 

هدیه تکریم مادر شهید شفیعی به دست پدر آن شهید گلگون کفن اهدا شد.

 

گفتنی است، شهید والا مقام محمد تقی شفیعی از شهدای دانش آموز  متولد شهر راز هستند که در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ به دلیل اصابت ترکش در عملیات والفجر ۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

پایان/