روایت رشادت‌های هشت ساله جوانان در قاب عکس‌های دفاع مقدس در اسفراین
روايت رشادت‌هاي هشت ساله جوانان در قاب عکس‌هاي دفاع مقدس در اسفراين
به همت کانون مشکات؛

روایت رشادت‌های هشت ساله جوانان در قاب عکس‌های دفاع مقدس در اسفراین

اهالي مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) اسفراين نمايشگاهي از آثار عکاسي روزهاي دفاع مقدس در معرض ديد عموم علاقمندان قرار دادند.
شناسه خبر : 30642 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام ارزشمند هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس در محل کانون برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 40 اثر عکاسی برای عموم علاقمندان  روایتگر ارزش های انسانی و بی نظیر  ایثارگران  جوان و نوجوان و نیز قدرت ایستادگی رزمندگان جبهه های حق علیه باطل است که تا پایان هفته دفاع مقدس برای بهره مندی عموم دایر خواهد بود.

وی در ادامه برنامه ها به دیدار با خانواده شهید «محمدعلی کربلایی» از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس  نیز اشاره کرد و گفت: این دیدار با همراهی امام جماعت مسجد و فعالان پایگاه بسیج و نیز رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام گرفت.

براتی، در بخشی اعلام کرد:  فیلم «منطقه پرواز ممنوع» برای نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر برنامه های اجرا شده ویژه دفاع مقدس این کانون با همراهی اهالی مسجد اکران شد.

وی در توضیح بیشتر گفت: اکران این فیلم با  نشست نقد و بررسی آن و بصیرت افزایی نوجوانان همراه بود.

 

پایان/