اهالی مسجد مسلم ابن عقیل(ع) دیه سه زندانی جرائم غیرعمد را جمع آوری کرد
اهالي مسجد مسلم ابن عقيل(ع) ديه سه زنداني جرائم غيرعمد را جمع آوري کرد
مدیر کانون شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان؛

اهالی مسجد مسلم ابن عقیل(ع) دیه سه زندانی جرائم غیرعمد را جمع آوری کرد

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر(عجل الله تعالي فرج الشريف ) شيروان گفت: اهالي مسجد مسلم ابن عقيل(عليه السلام) شيروان با محوريت مرکز خيريه اين مسجد، ديه سه زنداني جرائم غيرعمد را جمع آوري و تحويل انجمن حمايت از زندانيان شيروان داد.
شناسه خبر : 31102 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  از خراسان شمالی؛ «محمد محمدزاده قانعی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) شیروان با اعلام این خبر گفت: با شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد برای نخستین بار توسط کمک های مردمی و خیرین در این مرکز این اقدام صورت گرفت و ادامه خواهد داشت.

 

به نقل از خبرگزاری شبستان وی خاطرنشان کرد: همچنین طی ۶ ماهه نخست امسال، مرکز نیکوکاری مسلم بن عقیل(علیه السلام) شیروان، یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای نیازمندان جمع آوری کرد که این مبلغ جمع آوری شده برای ایتام، هزینه درمان، گوشت گوسفندی و مرغ، لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و تعمیرات ساختمان نیازمندان و اجاره بها هزینه شده است.

 

محمدزاده قانعی اضافه کرد: برای سایر موارد از جمله خرید کفش، اشتغال برای نیازمندان، تهیه لباس برای نیازمندان، تهیه لوازم خانگی، بُن نان، بسته های موادغذایی، اطعام و پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت هزینه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان تصریح کرد: بیشترین مبلغ جمع آوری شده جهت پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت به مبلغ یک میلیارد و 330 میلیون ریال و پس از آن تهیه بسته های مواد غذایی به مبلغ، 660 میلیون ریال برآورد شده است.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید 353 میلیون ریال جهت لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و 243 میلیون ریال جهت تهیه لباس برای نیازمندان هزینه شده است.

 

 

پایان