کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) با دو پله صعود امروز در رتبه اول کشوری قرار گرفت
کانون محبان الزهرا (سلام الله عليها) با دو پله صعود امروز در رتبه اول کشوري قرار گرفت
68 روز تا پایان سومین رویداد؛

کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) با دو پله صعود امروز در رتبه اول کشوری قرار گرفت

امروز در حالي که 68 روز تا پايان سومين رويداد فهما زمان باقي است، کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) اسفراين در رده اول بين کانون هاي کشور قرار گرفت.
شناسه خبر : 31120 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت:  بر اساس اعلام سامانه بچه های مسجد و احتساب امتیازات کسب شده کانون ها در این سامانه، هم اکنون  و در حالی 68 روز تا پایان سومین رویداد ملی فهما زمان باقی ست، کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها)  اسفراین در رده اول کشوری قرار دارد.

 

شیرازیان ضمن قدردانی از تلاش ها و دغدغه فعالان  کانون های مساجد استان، گفت: سومین رویداد ملی فهما با هدف ارزیابی فعالیت های یکساله کانون های مساجد کشور در قالب سه شبستان و  12 رواق زیر مجموعه با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد طراحی و اجرا شده است.

وی 30 آذر ماه سال جاری را،  پایان مهلت رویداد فهما و ثبت فعالیت های کانون ها در این سامانه اعلام کرد و افزود: کانون های برتر در  رواق های تعریف شده  پس از ارزیابی و داوری، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

 

وی در ادامه انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت های کانون ها، جذب و نگاهداشت حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان با اولویت قشر جوان،

هدایت و گسترش نقش آفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های موثر فرهنگی کشور ، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی، شناسایی توانمندسازی، بکارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر را اهداف این رویداد ملی نام برد.

 

گفتنی است؛ کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها)  یکی  از کانون های رابط شهرستان اسفراین است که با همراهی 18 کانون رابط دیگر در نقاط مختلف شهری و روستایی 8 شهرستان استان فعالیت دارند.

 

پایان/