مدیران کانون‌های مساجد اسفراین با بخش‌های جدید سامانه بچه‌های مسجد آشنا شدند
مديران کانون‌هاي مساجد اسفراين با بخش‌هاي جديد سامانه بچه‌هاي مسجد آشنا شدند
67 روز تا پایان رویداد ملی؛

مدیران کانون‌های مساجد اسفراین با بخش‌های جدید سامانه بچه‌های مسجد آشنا شدند

نشست آموزشي توجيهي نحوه ثبت فعاليت هاي کانون ها در بخش هاي جديد سامانه بچه هاي مسجد ويژه اهالي فهما در شهرستان اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 31151 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ نشست آموزشی و توجیهی نحوه ثبت فعالیت های کانون ها در بخش های جدید سامانه بچه های مسجد و رواق های 12 گانه، ویژه اهالی فهما در شهرستان اسفراین، همزمان یا 22 مهر سالروز ورود پربرکت و تاریخی رهبر معظم انقلاب  به این شهرستان در مهرماه سال 91، به همت مدیر و فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های اثرگذار  کانون های مساجد شهرستان اسفراین گفت: سال گذشته و در دومین رویداد ملی فهما شاهد درخشش کانون معراج السعاده روستای بزنج این شهرستان در رواق کتاب بودیم، در سال جاری نیز هم اکنون و در حالی که 67 روز تا پایان سومین رویداد باقی است کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) در رده اول قرار دارد و امیدواریم این روند تداوم داشته و شاهد درخشش کانون های استان در این رویداد ملی باشیم.

 

«هاشم شیرازیان» ضمن اعلام حمایت از فعالیت های کانون ها، بحث فعالیت های مجازی و رونق زیست بوم مجازی بچه های مسجد را مورد توجه قرار داد و گفت: فعالان کانون ها می توانند فعالیت های مسجد و کانون خود را در قالب سه شبستان و 12 رواق و برنامه های زیر مجموعه این رواق ها در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی مهلت ثبت فعالیت ها در این سامانه برای ارزیابی در سومین رویداد ملی فهما را پایان آذر ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: برترین های این رویداد، بهمن ماه همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

 

در این نشست «اصغر لنگری»، کارشناس مسئول اداری، پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهمای خراسان شمالی و رابط کانون های شهرستان اسفراین و نیز «اسفندیار مکرمی»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری این ستاد بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد و امتیازهای مدنظر و نحوه ثبت فعالیت ها به ویژه در بخش های جدید سامانه را برای کانون ها تشریح و آموزش دادند.

گفتنی است، گلباران مزار شهدای گمنام اسفراین، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، امام جمعه اسفراین به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان، دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و تکریم مادر شهید «حسین میلانلویی» از شهدای جان برکف ناجا، بازدید از فعالیت های چند کانون مسجد شهرستان اسفراین  از جمله کانون سیدالشهدا(علیه السلام) مسجد جامع بلال صفی آباد و کانون مسجد انصار الحسین (علیه السلام) و نیز کانون ثارالله بام  و همچنین حضور در مراسم یادبود مرحوم «عباسعلی خوشنویسان» مدیر متوفی کانون فرهنگی هنری چراغ هدایت صفی آباد، از اهم اقدامات سفر یک روزه به اسفراین پس از این نشست آموزشی می توان  نام برد.

پایان/