تشریح رواق های 12 گانه و اقدامات تعریف شده آن ویژه مدیران فهمای فاروج
تشريح رواق هاي 12 گانه و اقدامات تعريف شده آن ويژه مديران فهماي فاروج
به همت شبکه رابطین فهما در 63 روز مهلت باقی مانده؛

تشریح رواق های 12 گانه و اقدامات تعریف شده آن ویژه مدیران فهمای فاروج

نشست آموزشي ويژه برگزاري سومين رويداد ملي فهما با حضورمديران کانون هاي مساجد شهرستان فاروج برگزار شد.
شناسه خبر : 31254 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ نشست آموزشی و توجیهی نحوه ثبت فعالیت های کانون ها در بخش های جدید سامانه بچه های مسجد و رواق های 12 گانه، ویژه اهالی فهما در شهرستان فاروج،  به همت مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) و نیز کانون فرهنگی هنری یاسین روستای خیرآباد، دو کانون رابط در این شهرستان برگزار شد.

 

این نشست که با حضور «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد، علاوه بر آموزش سامانه بچه های مسجد، در نشستی صمیمانه مدیران حاضر مشکلات کانون خود را مطرح و پیشنهادات و راهکارهایی از سوی مدیر ستاد ارائه شد.

«محدثه نیری»،  کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد فهمای خراسان شمالی در این نشست، بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد و امتیازهای مدنظر و نحوه ثبت فعالیت ها به ویژه در بخش های جدید سامانه را برای کانون ها تشریح و آموزش دادند.

 

همچنین نحوه ثبت اعضای جدید، ساماندهی تشکیلات کانون و ثبت کادر و ارکان کانون، نحوه دریافت مجوز الکترونیک، معرفی رواق ها و فعالیت های مهمی مثل فهرست نویسی کتاب و ساماندهی کتابخانه های کانون و  دیگر رواق ها و بخش های فرهنگی هنری و کارآفرینی برای حاضران آموزش داده شد.

گفتنی است، 389  کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان های استان فعال است که 19 کانون رابط در این نقاط، کانون ها را برای کار تشکیلاتی ارزنده همراهی می کنند.

یادآوری می شود، رویداد ملی فهما در سومین دوره از برگزاری، امسال در بهمن ماه برگزیدگان خود را در بخش های مختلف  و رواق ها خواهد شناخت و دومین پایتخت فهما نیز معرفی خواهد شد.

پایان/