تکریم همسر «مجید نیکوییان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کریم در شیروان
تکريم همسر «مجيد نيکوييان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کريم در شيروان

تکریم همسر «مجید نیکوییان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کریم در شیروان

لوح سپاس شکوه مادري با قدرداني از «معصومه صابري» همسر «مجيد نيکوييان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کريم در شيروان و همرزم شهيد سردار رجبعلي محمد زاده، شهيد وحدت، مهر تازه اي خورد و قاب شد.
شناسه خبر : 31310 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه «ابراهیم عباس پور» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان و نیز تنی چند از فعالان فهمای این شهرستان،  امروز چهار شنبه 28 مهر ماه جاری، همزمان با ایام  سراسر نور و رحمت میلاد نبی اکرم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور در منزل «مجید نیکوییان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کریم در شیروان و همرزم  شهید سردار محمد زاده از همسر وی به پاس سال ها صبوری همسرانه قدردانی کردند.

«مجید نیکوئیان» در خانه ای که با میزی خالصانه از آثار به جا مانده از رشادت ها و سلحشوری های دفاع مقدس تزیین شده بود، پذیرای مدعوین بود و با لحن شوخ طبع و صادقانه خاطراتی از روزهای نوجوانی و دفاع گفت.

«معصومه صابری» همسر وی در متانت و صبوری سال ها زندگی مشترک، با ایثار در کنار وی و همراه این جانباز جبهه های حق علیه باطل بود.

در این دیدار با اهداء لوح سپاس از این بانوی ارزنده و صبور در قالب طرح شکوه مادری قدردانی و تکریم شد.

نیکوییان،  از اهالی مسجد سید الشهدا (علیه السلام) شیروان، حافظ کل قرآن کریم و از فعالان کانون نورالشهدا در این مسجد است، که بینایی خود را در اثر حملات شیمیایی دشمن بعثی به مرور از دست داده است، هم اکنون  فوق لیسانس فقه و حقوق، مربی حفظ و آموزش شهرستان شیروان، مدیر مؤسسه و مرکز پیش دبستانی، مؤسس مسجد سیدالشهداء(ع) شیروان، مؤسس جامعه نابینایان(روشنا) در  این شهرستان،فرمانده پایگاه بسیج و مسئول مرکز نیکوکاری مسجد سیدالشهداء نیز هست.

همچنین در این دیدار  دو لوح سپاس یکی مزین به امضاء سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و نیز لوحی نیز از سوی امام جمعه شیروان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شیروان و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان به مجید نیکوییان اهدا شد.