حمایت بیش از 200 میلیون ریالی از کانون های مساجد خراسان شمالی
حمايت بيش از 200 ميليون ريالي از کانون هاي مساجد خراسان شمالي

حمایت بیش از 200 میلیون ریالی از کانون های مساجد خراسان شمالی

شيرازيان، از اختصاص و واريز بيش از 200 ميليون ريال اعتبار حمايتي به حساب کانون هاي مساجد اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 31621 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: مبلغ 207 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان مرحله اول سرانه حمایتی از سوی ستاد فهمای کشور به حساب کانون های مساجد استان واریز شد.

 

وی همچنین گفت: 45 کانون فرهنگی هنری مسجد در مساجد شهرستان های استان از این سرانه حمایتی بهره مند شدند.

شیرازیان، تعداد این کانون ها را بدین شرح اعلام کرد:  14 کانون فرهنگی هنری در بجنورد، 9 کانون فرهنگی هنری در جاجرم، 4 کانون فرهنگی هنری در اسفراین، همچنین شیروان 4 کانون، فاروج 2 کانون، مانه و سملقان 4 کانون، گرمه 4 کانون و راز و جرگلان نیز 3 کانون از این اعتبار بهره مند شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، اولویت واریز این سرانه را کانون های فعال در سامانه بچه های مسجد اعلام کرد و افزود: بر این اساس مبلغ 2میلیون 500 هزار ریال تا 6 میلیون ریال  به حساب کانون ها واریز شده است.

 

شیرازیان، همچنین با اشاره به ثبت فعالیت های کانون ها  در سامانه بچه های مسجد و برگزاری رویداد فهما، حمایت از کانون ها را بر اساس میزان فعالیت های ثبت شده در این سامانه اعلام کرد و گفت: سومین رویداد ملی فهما هم اکنون در حال برگزاری است و تا پایان آذرماه  ادامه خواهد داشت.

پایان/