تکریم از خانواده شهیدان «غلامعلی ولی‌پور» و «مهرداد مشکینی» در بجنورد
تکريم از خانواده شهيدان «غلامعلي ولي‌پور» و «مهرداد مشکيني» در بجنورد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛

تکریم از خانواده شهیدان «غلامعلی ولی‌پور» و «مهرداد مشکینی» در بجنورد

خانواده دو شهيد گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس امروز و در سه شنبه اي ديگر با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تکريم شد.
شناسه خبر : 31914 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم، امروز 18 آبان ماه جاری با «حسین فرخنده»، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در منزل دو شهید گلگون کفن از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد.

 

فرخنده، ابتدا در منزل شهید والامقام «غلامعلی ولی پور» حاضر شد و با خانواده این شهید دیدار کرد و مقام و منزلت خانواده شهید را ارج نهاد.

پس از آن نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در منزل شهید «مهرداد مشکینی» حضور یافت و بااداء لوح سپاس صبوری و استقامت و ارزش های انسانی خانواده شهید را تکریم کرد.

 

شهید «مهرداد مشڪینی»، عاشق نماز وراز و نیاز بود که آنقدر با غیرت بود ڪه علیرغم اینڪه بپدرش وضع مادی خوبی داشت هم در خیاطی پدر  زحمت می‌ڪشید هم در مغازه خرازی به کمک دوستان خود می رفت و ما ڪار میڪرد،سال  ۱۳۶۶ عازم جبهه شد  بعد از فقط ۶ روز در جبهه ماوت به لقا الله پیوست.

همچنین  شهید والا مقام «غلامعلی ولی پو»  یکم مهر 1347، در شهرستان اسفراین دیده به جهان گشود.پدرش نور علی کشاورزی می کرد  .دانش آموز سوم راهنمایی بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در نهایت بیست و ششم مهر 1361، با سمت نیروی واحد تدارکات در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به چشم به مقام شهادت نائل گردید.پیکر وی را در گلزار شهدای انصار الحسین شهرستان بجنورد به خاک سپردند.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم، با اولویت تکریم خانواده معزز شهدا از سال گذشته آغاز شد که  در سال جاری در قالب شکوه مادری و تکریم  مادران و همسران شهیدان و مادران تاثیرگذار هر سه شنبه در حال برگزاری است.

 

پایان/