سومین رویداد ملی فهما روی میز خدمت تبیین و آموزش داده شد
سومين رويداد ملي فهما روي ميز خدمت تبيين و آموزش داده شد
40 روز باقی مانده تا پایان سومین رویداد؛

سومین رویداد ملی فهما روی میز خدمت تبیین و آموزش داده شد

نشست آموزشي تبيين سومين رويداد ملي فهما و بخش هاي جديد و جشننواره هاي سامانه بچه هاي مسجد با تشکيل و راه اندازي ميز خدمت فهما در اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 31965 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، میز خدمت فهما، با هدف تبیین بخش های سامانه بچه های مسجد و تبیین بیش از پیش سومین رویداد ملی فهما، امروز چهارشنبه 19 آبان ماه در حالی که 40 روز تا پایان مهلت ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد و فرا رسیدن موعد ارزیابی باقی مانده، در قالب نشستی آموزشی و توجیهی در مجتمع فرهنگی هنری نسیم اسفراین دایر شد.

 

این نشست ویژه مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی اسفراین با محوریت دو مانون رابط محبان الزهرا(سلام الله علیها) و کانون مشکلات برگزار شد.

 

«اسفندیار مکرمی»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهمای خراسان شمالی و نیز «اصغر لنگری»، کارشناس مسئول اداری و توسعه منابع  این ستاد و رابط شهرستان اسفراین در این نشست بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد به ویژه بخش های جدید و جشنواره ها و نیز اهمیت ارزیابی فهما را برای حاضران تشریح کردند.

 

همچنین گپ و کفت  صمیمانه با مدیران کانون حاضر و بررسی مشکلات و مسایل کانون و پی گیری ارائه راهکار از سوی کارشناسان حاضر نیز علاوه بر نشست آموزشی فهما می توان به این برنامه های اضافه کرد.

 

پایان/