نمایشگاه کتاب و آثار هنری ویژه نوجوانان مسجدی در بجنورد دایر شد
نمايشگاه کتاب و آثار هنري ويژه نوجوانان مسجدي در بجنورد داير شد
به مناسبت هفته کتاب؛

نمایشگاه کتاب و آثار هنری ویژه نوجوانان مسجدی در بجنورد دایر شد

نمايشگاه کتاب و آثار هنري ويژه نوجوانان مسجدي به همت کانون فرهنگي هنري مسجد بقيه الله (عجل الله تعالي فرج الشريف) شهرک فرهنگيان بجنورد در آستانه هفته کتاب و کتابخواني برپا شد.
شناسه خبر : 32015 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «فاطمه صائمیان»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه بخشی از جشنواره کتابخوانی «من هم کتاب می خوانم» است که فراخوان ویژه دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه  همزمان با روز دانش آموز منتشر و اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره همراه با تازه ترین کتاب های منتشر شده ویژه نوجوانان در محل حسینیه مسجد به نمایش گذاشته شده است.

وی علاوه بر نمایش آثار هنری دریافت شده، میز امانت کتاب و فروش کتاب با تخفیف برای بازدیدکنندگان را به برنامه ها و بخش های این نمایشگاه اضافه کرد.

صائمیان، مهلت نمایشگاه را تا 23 آبان ماه جاری و ساعت بازدید را در محل اعلام شده 10 الی 17 عصر اعلام کرد و گفت: پس از آن آثار هنری رسیده در بخش های نقاشی از کتااب، خلاصه نویسی نمایشنامه نویسی، کتاب داستان من، فایلهای صوتی و پادکست خوانش کتاب، روزنامه دیواری و نیز کاردستی، گلدوزی، گلیم بافی، کار با چوب یا پارچه با موضوع کتاب، برای انتخاب برترین ها داوری می شود.

 

وی در خاتمه اعلام کرد: برگزیدگان پس از اعلام داوران در هفته کتاب معرفی و تقدیر می شوند.

پایان/